حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy M32 5G با Dimensity 720 رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ امروز از گوشی جدید خود رونمایی کرد. این گوشی، شاید در ظاهر برای شما آشنا باشد. خب، باید بگوییم که درست فکر می‌کنیم. چرا که در باطن نیز همین اتفاق افتاده است. ما در واقع شاهد عرضه یک گوشی با همان مشخصات و نامی جدید هستیم. سامسونگ Galaxy M32 5G امروز رسماً در هند رونمایی شده است. در ادامه نگاهی به مشخصات فنی و قیمت این گوشی خواهیم داشت.

مشخصات فنی و قیمت سامسونگ Galaxy M32 5G: باز هم تولید یک گوشی با نامی متفاوت!

مدتی پیش از تاریخ رونمایی Galaxy M32 5G صحبت کردیم. امروز، بالأخره روز موعود سامسونگ فرا رسیده است. چرا که Galaxy M32 5G رسماً در هند رونمایی شده است.

 

تاریخ رونمایی Galaxy M32 5G مشخص شد: ٣ شهریور ١۴٠٠

 

اما پیش از رسیدن به بحث‌های مربوط به این گوشی، اجازه دهید تا کمی در مورد رویکرد سامسونگ در Galaxy M32 5G صحبت کنیم. گلکسی A32 5G را به یاد دارید؟ این گوشی بعد از مدتی، با نام Galaxy Jump در کره جنوبی و کشور مادری سامسونگ رونمایی شد. اما اکنون، باز هم یک نسخه دیگر از Galaxy A32 5G با نامی جدید معرفی شده است. ظاهراً سامسونگ پا در راه شیائومی و برندهایی با این استراتژی گذاشته است. چرا که عرضه یک گوشی با سه نام، کاری است که این گونه برندها انجام می‌دهند.

 

سامسونگ گلکسی A32 5G با قیمت ۲۸۰ یورو و طراحی جذاب معرفی شد

 

به هر حال، EqualLeaks می‌گوید که امروز بالأخره Galaxy M32 5G در هند رونمایی شده است. حال، می‌خواهیم جداگانه به قیمت و مشخصات فنی این گوشی بپردازیم. گلکسی M32 5G، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع TFT با وضوح +HD می‌باشد. رفرش ریت این نمایشگر، همچنان ۶٠ هرتز است. نمایشگر این دستگاه، به وسیله گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. اما بدنه و فریم این گوشی، همچنان از جنس پلاستیک می‌باشد. حسگر تشخیص اثرانگشت گوشی Galaxy M32 5G، بر روی فریم آن تعبیه شده است. شایان ذکر است که قلب تپنده این دستگاه، Dimensity 720 می‌باشد. این تراشه، دارای لیتوگرافی ٧ نانومتری و پشتیبانی از 5G می‌باشد.

 

مدیاتک Dimensity 720 5G رسما معرفی شد: 5G حتی ارزان تر

 

دوربین اصلی این گوشی تازه وارد، چهارگانه است. ما شاهد استفاده از سنسورهای ٢+۵+٨+۴٨ مگاپیکسلی است. لنزهای فوق عریض و ماکرو نیز در این گوشی موجود هستند. دوربین سلفی سامسونگ Galaxy M32 5G، وضوح ١٣ مگاپیکسلی دارد. مکان قرارگیری دوربین سلفی، در ناچ قطره‌ای است. سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری OneUI 3.1 در این گوشی به صورت پیش فرض ارائه می‌شود. ۶ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

سامسونگ می‌گوید که Galaxy M32 5G، تا ٢ سال آپدیت‌های اساسی را دریافت می‌کند. ١٢ بند ۵ جی توسط این دستگاه پشتیبانی می‌شود. ظرفیت باتری Galaxy M32 5G، برابر با ۵,۰٠٠ میلی آمپر ساعتی است. شارژر آن نیز از توان ١۵ واتی برخوردار است. اسپیکر این دستگاه، از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. در نهایت، وزن و ضخامت Galaxy M32 5G به ترتیب برابر با ٢٠۵ گرم و ٩.١ میلی متر است. نوبت به قیمت این دستگاه می‌رسد. گلکسی M32 5G با قیمت ٢٠,٩٩٩ روپیه (معادل ٢٨٣ دلار آمریکا) در هند به فروش می‌رسد. این قیمت، حتی بیشتر از برچسب قیمتی Poco X3 Pro است!

نظر شما در مورد Galaxy M32 5G چیست؟ آیا آن را می‌پسندید؟ انتخاب شما، پوکو X3 Pro است یا Galaxy M32 5G با قیمتی بیشتر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️