حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy M33 با تراشه Exynos 1200 و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری دیده شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دو ماه پیش برای شما درباره احتمال افزایش استفاده از تراشه Exynos سامسونگ در سال آینده نوشتیم. کمی بعدتر دیدیم که نقشه راه تراشه سامسونگ بیانگر استفاده مساوی از اسنپدراگون و اگزینوس در سال ۲۰۲۲ است. به تازگی شایعه شده که سامسونگ Galaxy M33 با تراشه Exynos 1200 و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری ارایه می شود. این می تواند در راستای افزایش حضور تراشه های اگزینوس در گوشی های اقتصادی تر Samsung باشد.

سامسونگ Galaxy M33 با باتری بزرگ و تراشه جدید این شرکت

سامسونگ در حال کار بر روی جانشینی برای گلکسی M32 است که اوایل سال جاری معرفی شد. انتظار داریم نام گوشی جدید گلکسی M33 باشد. نمونه اولیه این گوشی امروز در پایگاه داده بنچمارک Geekbench مشاهده شده و تراشه Exynos 1200 برای آن تایید می شود.

این همان تراشه ای است که برای گلکسی A53 5G رصد شده و امتیازات این دو دستگاه نیز به همین دلیل تقریباً مشابه است. در واقع این احتمال وجود دارد که گلکسی M33 یک A53 ریبرند شده باشد که یک تفاوت عمده دارد. این تفاوت عمده را می توان در باتری بسیار بزرگتر دانست.

سامسونگ Galaxy M33 در بنچمارک Geekbench

سامسونگ Galaxy M33 در بنچمارک Geekbench

باتری گلکسی M33 قبلاً توسط SafetyKorea تأیید شده است و این را نشان می دهد که ما باید انتظار یک نمونه 6000 میلی آمپر ساعتی با شماره مدل EB-BM336ABN را داشته باشیم. گلکسی M32 نیز دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است پس جانشین آن در این بخش نه پیشرفتی داشته و نه پسرفتی را ثبت می کند.

نمونه اولیه گلکسی M33 که بنچمارک Geekbench را اجرا کرده است، دارای 6 گیگابایت رم است. اگرچه ممکن است این تلفن در هنگام عرضه در پیکربندی‌های چندگانه حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی ارائه شود.

سیستم عامل اندروید ۱۲ پیش فرض برای گلکسی M33 خبر خوبی است که در این بنچمارک می بینیم. همین موضوع البته مشخص می کند که تا معرفی گوشی اقتصادی جدید سامسونگ باید چندین هفته فاصله داشته باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید تراشه هنوز معرفی نشده اگزینوس ۱۲۰۰ می تواند یک گزینه قابل اتکا برای سامسونگ باشد تا گوشی های محبوبی مانند Galaxy A53 را تامین کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سامسونگ داره برمیگرده به سیاست دوسال پیشش
جایی که A51 و M31 رو با تراشه یکسان معرفی کرد ولی باتری و دوربین M31 قوی تر از A51 هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)