حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط پیکسل ۶ پرو گوگل با آیفون ۱۳ پرو مکس را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید، گوگل، مقاومت

بیاید آغاز مطلب را درباره ایرادات Pixel 6 Pro صحبت نکنیم. نیمه پر لیوان به ما می گوید که این دستگاه را می توان لوکس ترین گوشی ساخت گوگل دانست. همچنان یکی از زیباترین آن ها هم هست اما خب بحث زیبایی چون سلیقه ای است، خیلی نمی توان آنجا قطعی یا شامل صحبت کرد. به جز زیبایی اما چطور؟ آیا مقاوم هم هست؟ برای پاسخ به این پرسش بیاید تست سقوط پیکسل ۶ پرو گوگل با آیفون ۱۳ پرو مکس را تماشا کنید. جایی که بهترین گوشی گوگل با همتای اپلی خود سقوط می کنند تا ما انتخاب کنیم.

تست سقوط پیکسل ۶ پرو

پیکسل ۶ پرو در مقابل آیفون ۱۳ پرو مکس در تست سقوط

پیکسل ۶ پرو در مقابل آیفون ۱۳ پرو مکس در تست سقوط

از تصاویر بالا کاملا مشخص است که هیچ کدام از دو دستگاه مذکور نتوانستند از تست دیوید بیرون بیایند. البته طبیعی هم هست چرا که یکی از سخت ترین و قابل اعتمادترین تست های سقوط با کانال یوتیوب PhoneBuff انجام می دهد و اگر دستگاهی بتواند بدون مشکل از آن بیرون بیاید، واقعا جان سخت است.

پیکسل ۶ پرو با نمایشگر دو لبه خمیده قطعا در مقابل نمایشگر کاملا تخت آیفون ۱۳ پرو مکس کار سخت تری را در پیش دارد اما هر دو دستگاه از شیشه های بسیار مقاوم استفاده می کنند. گوریلا گلس ویکتوس در Pixel 6 Pro استفاده شده است در حالی که سرامیک شیلد اپل پس از درخشیدن در خانواده آیفون ۱۲، برای آیفون ۱۳ پرو مکس هم استفاده شد.

اما کدام یک از این گوشی ها مقاوم تر است؟ خب بیاید ویدیو زیر را با هم ببینیم:

 

همانطور که دیدید هر دو دستگاه یکی از نمونه های قابل احترام در بحث مقاومت هستند. با این حال به صورت کلی باید گفت که خروجی اپل در بحث مقاومت آیفون ۱۳ پرو مکس کمی بهتر از پیکسل ۶ پرو ظاهر شد.

شما دوست دارید گوشی با نمایشگر تخت داشته باشید یا دولبه خمیده؟ پاسخ این پرسش را از منظر مقاومت بدهید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)