حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ در مقابل آیفون ۱۳ پرو مکس

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، تست، تست سرعت، تماشا کنید، سامسونگ

رویارویی قدیمی دنیای اندروید و iOS یا بهتر بگویم، سامسونگ و اپل، نسخه ۲۰۲۲ اینجاست. تست سرعت گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ در مقابل آیفون ۱۳ پرو مکس قرار است به ما بگوید که جدیدترین تلاش های سامسونگ و اپل چطور در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. در این تست نسخه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ گلکسی S22 Ultra در دسترس است.

مقایسه تست سرعت گلکسی اس ۲۲ اولترا با آیفون ۱۳ پرو مکس

هر چند مشخصات سخت افزاری خیلی ارتباطی به مقایسه بین پلتفرمی ندارد اما باز هم می توانیم مقایسه مشخصات گلکسی اس ۲۲ اولترا با آیفون ۱۳ پرو مکس را در تصویر با هم ببینیم. جایی که تفاوت در تراشه و اندازه حافظه رم ، رزلوشن و سیستم عامل و حتی قیمت مشخص است.

مقایسه مشخصات گلکسی اس ۲۲ اولترا با آیفون ۱۳ پرو مکس

مقایسه مشخصات گلکسی اس ۲۲ اولترا با آیفون ۱۳ پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین تراشه ساخت اپل را دارد که بر اساس بنچمارک ها باید گلکسی اس ۲۲ اولترا با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عملا پودر کند (!) اما در واقعیت و استفاده روزمره چقدر تفاوت وجود دارد؟ خب یک ویدیو خوب از کانال یوتیوب PhoneBuff اینجاست که به ما پاسخ بدهد.

تست سرعت دیوید معمولا خیلی خوب است اما در این تست یک نکته وجود دارد که پس از دیدن ویدیو درباره آن صحبت خواهیم کرد:

 

 

همانطور که دیدید، در بخش بازی و تست CoD Mobile یا کال آف دیوتی موبایل وی تا لحظه مچینگ بازی صبر کرد، در حالی که معمولا فقط اجرا شدن بازی موضوع بحث تست سرعت است. در همین لحظه مچینگ هم گلکسی اس ۲۲ اولترا از آیفون ۱۳ پرو مکس عقب افتاد. در حقیقت مچینگ بازی مربوط به سرور بازی می شود و نمی توان لزوما آن را به عملکرد گوشی ها مربوط دانست. نظر شما درباره این نکته چیست؟

به صورت کلی باید گفت که گلکسی اس ۲۲ اولترا با وجود اینکه در بنچمارک های مختلف گاها اختلاف های فاحشی با آیفون ۱۳ پرو مکس دارد اما در عمل و در خیلی از موارد حتی سریع تر از آن ظاهر می شود. نظر شما درباره مقایسه iPhone 13 Pro Max با Galaxy S22 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
kazem940

این تازه نسخه اس دراگون اس ۲۲ اولترا بود. نسخه اگزینوس که با فاصله بیشتری قافیه رو میبازه‌. در ضمن یه نکته که سامسونگ ضعیف عمل میکنه این هست که نسخه اسنپ دراگون گوشی‌هاش رو فقط توی آمریکا و کره عرضه میکنه و بقیه کشورها از جمله ایران مجبورن نسخه اکزینوس استفاده کنن. حتی توی ایران اگه شیائومی هم بخری سی پی یو اسنپ دراگون داره.

sobhanabzar

اخه بردار من سامسونگ شاهکار کرده با این حال ک قدرت سخت افزاریش پایین تر از اپل هست و مهم تر از اون سیستم عاملش انحصاری نیست مث اپل ک بتونه همخوانی کامل تری مثل اپل ایجاد کنه ولی بازم ترکوند رسما ایفون سیزده برتری خاصی نداشت اصلا ب قول خود نویسنده اینکه مچ رو پلی داد حتی خود من هم تعجب کردم چون ملاک همون اجراری اولیه بازی هست بعدامثل دانشمند های مث تو میاین اینجوری میگین درضمن تو ایران امسال نسخه اسنپ هم داره وارد میشه

rad 007

سرعت باز کردن برنامه اونم چند میلی ثانیه اختلاف، زیاد مهم نیست هر چند که اگه گوشی اپل توی این تست برنده هم نمیشد در واقعیت خیلی قدرتمند تر از بهترین پردازنده اندرویدی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)