حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا این پوستر شیائومی ۱۲ اولترا غیرواقعی است؟

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، شیائومی

از دیروز صبح که شایعه تقریبا شوکه کننده ای درباره قاب دوربین Xiaomi 12 Ultra منشتر شد، خیلی ها تلاش کردند که سوار این موج شوند و رندرهای مختلفی ارایه کنند. امروز اما کار به آن جا رسید که یک پوستر مثلا رسمی برای شیائومی ۱۲ اولترا منتشر کردند. اگر کمی به این پوستر توجه کنید، به وضوح متوجه غیر واقعی بودن آن خواهید شد اما چرا؟

شیائومی ۱۲ اولترا

باید یادآور شوم که در ابتدای شایعات شیائومی می ۱۱ اولترا هم خیلی شک و شبهه درباره طراحی ساختارشکن آن وجود داشت. در نتیجه این که بخواهیم بگوییم چنین قاب دوربینی را برای آن نمی توان تصور کرد نمی تواند صحیح یا عاقلانه باشد. با این حال به راحتی می توان صحت این پوستر را زیر سوال برد و مشخص کرد که شیطنت طرفداران است.

پوستر شیائومی ۱۲ اولترا

پوستر شیائومی ۱۲ اولترا

در نگاه اول، قالب گرافیکی کلی این پوستر به طراحی های کلی پوسترهای معرفی شیائومی نزدیک است. حقیقت اما این است که در درجه اول شیائومی طراحی نهایی پرچمدار کلیدی خود را روی پوستر مشخص کردن تاریخ معرفی نباید نمایان کند.

در درجه دوم، خطاهای ناشیانه متعددی در رندر دستگاه وجود دارد. از لوگو شیائومی که همتراز لبه پایین گوشی نیست بگیرید تا سایه نامتقارن رنگ سفید در سطح مثلا شیشه زیرش یا مثلا لنز نصفه در کادر دوربین پریسکوپی، همه و همه اشتباهات این رندر را نشانی می دهند. تعدادی از این خطاها را در تصاویر زیر مشخص کرده ایم:

به هر صورت واضح است که این رندر واقعی یا رسمی نیست اما این دلیل بر رد کردن احتمال ارایه چنین طراحی ای در شیائومی ۱۲ اولترا نیست. نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی همین طراحی را برای پرچمدار برجسته سال ۲۰۲۲ خود ارایه خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

فقط با زشت بودن یا نبودن کاری نداریم اما واقعیت اینه که با یه هیولا روبرو هستیم

persepolis

درود

ali karimi

سلام،اخرش چیشد هست یا نیستش؟ کلا بگیری که این طراحی پشت گوشی برای دوربین واقعا تا حدودی زشت و نا هماهنگ بود، طرح دایره ای قشنگه ولی چینش دوربین و شلوغ بودنش خوب نیستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)