حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان ویوو به‌همراه انتشار تیزر جدید OriginOS Ocean مشخص شد: ۲۵ آذر ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

کمپانی ویوو به‌تازگی اعلام کرده است که کنفرانس توسعه دهندگان 2021 خود را به‌صورت رسمی در صبح روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌کند. این رویداد قرار است به‌صورت تماما مجازی برگزار شده و شعار اصلی آن طبق پوستر منتشرشده نیز، “از 1 تا بی‌نهایت مثبت” می‌باشد. همچنین درفاصله یک روز مانده تا رونمایی رسمی از سیستم‌عامل جدید این شرکت برپایه اندروید ۱۲ با نام OriginOS Ocean در تاریخ ۱۸ آذر، ویوو تیزر جدیدی را با محوریت سبک طراحی کاملا نو آن منتشر کرده است که درادامه با هم نگاهی به آن می‌اندازیم.

کنفرانس توسعه دهندگان ویوو

در زمان برگزاری این رویداد، Shi Yujian، معاون ارشد ویوو، سخنرانی اصلی را ایراد خواهد کرد. همان‌طور که گفتیم، شعار این رویداد نیز “از 1 تا بی‌نهایت مثبت، ویوو از اورجینال شروع می‌شود تا آینده‌ای متنوع با امکانات بی‌نهایت ایجاد کند.” می‌باشد. معاون ارشد این شرکت همچنین توسط افسر ارشد امنیتی و افسر حفاظت از داده‌های ویوو همراهی خواهد شد که نظرات خود را نیز در مورد “کار گروهی برای ایجاد علم و فناوری برتر و دستیابی مشترک به لذت بشریت” به‌اشتراک خواهد گذاشت.

گفتنی است ویوو همچنین پوسته اندروید OriginOS Ocean خود را در 9 دسامبر معرفی خواهد کرد. نسخه جدید این سیستم‌عامل قرار است یک ارتقاء بزرگ نسبت به نسل پیشین خود باشد و تعدادی از تغییرات رابط‌کاربری و ویژگی‌های جدید را نیز با خود به‌همراه خواهد داشت. همچنین انتظار داریم که کنفرانس توسعه دهندگان ویوو بخش بزرگی از زمان خود را به نمایش قابلیت‌های جدید OriginOS Ocean اختصاص دهد.

کنفرانس توسعه دهندگان ویوو

کنفرانس توسعه دهندگان ویوو

تیزر جدید OriginOS Ocean

صبح امروز، ویوو یک تیزر ویدیویی جدید برای نسخه آینده سیستم‌عامل خود را منتشر کرد و جای تعجب نیست که با توجه به نام آن، همه‌چیز از اقیانوس شروع می‌شود. عناصر طراحی رابط‌کاربری جدید نیز به زیبایی هرچه تمام‌تر به‌نمایش گذاشته شده‌اند.

رابط‌کاربری صفحه اصلی نسخه Ocean در مقایسه با نسل قبلی OriginOS بسیار جدید و تازه بوده است و ظاهراً تجربه صفحه اصلی اندروید خام به‌کل ازبین رفته و به‌طور کامل با نسخه موردنظر ویوو جایگزین شده است.

 

 

سبک کلی OriginOS Ocean ساده‌تر، واضح‌تر و جالب‌تر از قبل بوده و ظاهری یکدست‌تر را به‌ارمغان می‌آورد. عملکردهایی مانند عکس‌ها، پرداخت‌ها و یادآوری سفر به‌طور برجسته‌تری در صفحه قفل نشان داده می‌شوند که با نماد اثرانگشت احاطه شده است. هدف از ارائه چنین طرحی اینست که به کاربران نشان دهد پس از باز کردن قفل، می‌توانند به‌سرعت به چنین ویژگی‌های مهمی مستقیماً ازطریق حسگر اثرانگشت دسترسی پیدا کنند.

مانند نسخه قبلی، OriginOS جدید نیز احتمالاً محدود به تلفن‌های ویوو متعلق‌به بازار چین خواهد بود. همچنین در‌حال‌حاضر نسخه آزمایشی این سیستم‌عامل برای تلفن‌های X70 Pro+ ،X70 Pro ،X70 ،X60 Pro+ ،X60t Pro+ ،X60 Pro ،X60 Curved Screen Edition ،S10 Pro ،S10 ،S9 ،iQOO 8 Pro ،iQOO 8 و iQOO 7 ارائه شده است.

دیدگاه شما پیرامون کنفرانس توسعه دهندگان ویوو و تیزر جدید پوسته OriginOS Ocean این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی