حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین iQOO Neo 5s به همراه نمونه عکسی از آن منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، اخبار

دو گوشی iQOO Neo 5s و Neo5 SE قرار است در بیستم دسامبر (۲۹ آذر) در چین به طور رسمی معرفی شوند. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که Neo5 SE به اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. همچنین رندر های Neo 5s نشان داد که این گوشی هوشمند از ماژول دوربین سه گانه در قاب پشتی برخوردار است. امروز، آیکو با انتشار پوستری، مشخصات بیشتری از دوربین iQOO Neo 5s را فاش کرد. همچنین نمونه عکسی که توسط این گوشی گرفته شده نیز، توسط iQOO منتشر شد.

نمونه عکس iQOO Neo 5s، رنج دینامیکی عالی دوربین این دستگاه را نشان می‌دهد

نمونه عکسی که توسط نئو ۵ اس گرفته شده، نشان می‌دهد که رنج دینامیکی دوربین اصلی آن واقعا عالی است. همچنین رنگ ها نیز نزدیک به واقعیت ثبت می‌شوند. دوربین اصلی دارای دیافراگم f/1.79 با فاصله کانونی حدود ۲۵ میلی متر و پشتیبانی از OIS (لرزشگیر اپتیکال) است. این تمام اطلاعاتی است که آیکو از دوربین جدیدترین محصول خود منتشر کرده است.

نمونه عکس منتشر شده از دوربین iQOO Neo 5s

گزارش‌ها نشان می‌دهند که دوربین اصلی iQOO Neo5S دارای سنسور سونی IMX598 است. همچنین یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای تماس های ویدئویی و گرفتن تصاویر سلفی در دسترس کاربران خواهد بود. این گوشی به همراه Neo5 SE، از اولین محصولاتی خواهند بود که از رابط کاربری جدید ویوو با نام OriginOS Ocean مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره مندند.

آیکو Neo 5s به یک پنل OLED ۶.۵۶ اینچی مجهز خواهد شد که وضوح Full HD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند. این گوشی همچنین از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات احتمالی Neo 5s می‌توان به حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5، و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 به همراه فست شارژ ۶۶ واتی اشاره کرد. متاسفانه اطلاعاتی درباره قیمت تلفن هوشمند آینده آیکو وجود ندارد.

پوستر منتشر شده توسط آیکو

برادر کوچک‌تر این گوشی هوشمند، یعنی iQOO Neo5 SE از یک صفحه نمایش LCD با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی بهره خواهد برد. تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ نیز وظیفه تأمین نیروی پردازشی این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۵۵ واتی، از دیگر مشخصات دستگاه مذکور است. انتظار می‌رود این محصول در بازه قیمتی ۲,۰۰۰ یوآن (حدود ۳۱۴ دلار) به دست کاربران برسد.

مشخصات و قیمت iQOO Neo5 SE پیش از معرفی فاش شد

با توجه به مشخصات و نمونه عکس دوربین iQOO Neo 5s، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی