حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل باگ آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گزارش شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ، مشکلات

سامسونگ یکی از کمپانی‌هایی است که به شدت مشتاق عرضه هرچه سریع‌تر آپدیت اندروید ١٢ برای گوشی‌های منتخب خود است. اما باید بگوییم که مشکل آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ اخیراً در دستگاه‌های این کمپانی گزارش شده است. این مشکل، سبب آسیبی جدی به تجربه کاربری می‌شود.

مشکل آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ در Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3

سامسونگ چند روز قبل به روزرسانی نهایی اندروید ١٢ را برای Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 ارائه کرد.

 

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ Galaxy Z Fold 3 به طور پایدار منتشر شد

 

اما به گزارش XDA Developers، این به روزرسانی مشکلاتی را به همراه دارد. پس از آنکه به‌روزرسانی بتای اندروید ١٢ و OneUI 4 برای سری Galaxy S21 ارائه شد، سامسونگ به سراغ انتشار نسخه پایدار این به روزرسانی برای Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 رفت. در حال حاضر، این به روزرسانی در دو منطقه صربستان و کره جنوبی در حال انتشار است. در همین راستا، به زودی مناطق بیشتری این به روزرسانی را دریافت خواهند کرد. در حالی که بسیار از کاربران این گوشی‌ها مشتاق هستند تا اندروید ١٢ را روی گوشی‌های خود امتحان کنند، اما به نظر می‌رسد که اشکالات و باگ‌های نه چندان کمی در این نسخه وجود دارد.

هم اکنون، بیلد رسمی و نهایی آپدیت مورد اشاره برای دستگاه‌های مذکور، قابل دسترسی است. اما برخی از کاربران این دو دستگاه که پیش‌تر به روزرسانی نهایی را نصب کرده‌اند، از مشکلات موجود در این نسخه گلایه دارند. به طوری که برخی از کاربران، اظهار دارند که گوشی آن‌ها در حین نصب این به روزرسانی، به حالت ریکاوری رفته است و دستگاه بریک شده است! در همین حین، برخی دیگر موفق شده‌اند تا آپدیت اندروید ١٢ را نصب کنند.

اما آن‌ها نیز از مشکلاتی مانند سوسو زدن نمایشگر، عملکرد ضعیف دستگاه، عدم عملکرد صحیح حالت تاریک و کار نکردن برخی از برنامه‌ها در کنار خراب شدن دوربین شکایت داشته‌اند! همچنین کاربران دیگری نیز گزارش داده‌اند که در این نسخه، قابلیت ثبت اسکرین شات ندارند و یا نمی‌توانند وارد یوتوب یا نتفلیکس شوند!

به همین ترتیب و با رسیدن شکایات به دست سامسونگ، کره‌ای‌ها فعلاً انتشار آپدیت اندروید ١٢ برای Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 را فعلاً متوقف کرده‌اند. بنابراین اگر این به روزرسانی برای شما در دسترس قرار گرفته است، اکيداً توصیه می‌کنیم که از بارگیری و نصب آن امتناع کنید! چرا که سامسونگ در حال توسعه یک به روزرسانی رفع باگ است و به زودی آن را ارائه می‌دهد.

نظر شما در مورد خرابی ایجاد شده در این به روزرسانی چیست؟ آیا بروز مشکل در آپدیت اندروید ١٢ گوشی‌های منعطف سامسونگ، می‌تواند قابل گذشت باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️