حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای خانواده تبلت گلکسی Tab S8 سامسونگ را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

ما پیش از این هم رندرهای منتسب به خانواده تبلت های پرچمدار ۲۰۲۱ سامسونگ یا Galaxy Tab S8 را دیده بودیم. امروز نمای دیگری از نمای جلوی این ۳ تبلت را می بینیم که در مدل اولترا شاهد ناچ هستیم. این دانسته های قبلی ما را تایید می کند. در این مطلب می توانید رندرهای خانواده تبلت گلکسی Tab S8 سامسونگ را ببینید.

گلکسی Tab S8 سامسونگ

سامسونگ می خواهد در خانواده تبلت های پرچمدار سال ۲۰۲۱ خود هم به رسم گوشی های پرچمدار خود اقدام به ارایه ۳ تبلت کند. در این بین مدل اولترا بهترین دستگاه خواهد بود.

اجازه بدهید با رندر نمای مقابل همین دستگاه آغاز کنیم.

Galaxy Tab S8 Ultra

Galaxy Tab S8 Ultra

همانطور که می بینید، چیز زیادی برای دیدن در نمای جلوی یک تبلت نیست! همانطور که در نمای جلوی یک موبایل نیست. با این حال چیزی که قرار است ما اینجا به آن توجه کنیم ناچ بسیار ناچیزی است که سامسونگ برای قرار دادن دوربین دوگانه سلفی در لبه بالای این تبلت در نظر دارد. حقیقتا عمق این ناچ آنقدر کم است که خیلی به چشم نمی آید اما به هر حال آن جاست.

حاشیه بسیار کم نمایشگر در Galaxy Tab S8 Ultra را می توان دلیل این ناچ دانست. با این حال حاشیه بسیار کم دستگاه شاید نتواند نمایشگر ۱۴.۶ اینچی غول آسای این محصول را آنقدرها کوچک کند.

Galaxy Tab S8 Plus

Galaxy Tab S8 Plus

Galaxy Tab S8

Galaxy Tab S8

در مدل های پلاس و ساده خانواده Galaxy Tab S8 اما خبری از ناچ نیست. همچنین گوشه های این دستگاه ها نسبت به مدل اولترا کمی گردتر است. این موضوع را در خانواده موبایل های پرچمدار Galaxy S22 هم شنیده ایم که مدل اولترا طراحی با گوشه های تیزتر و مشابه سری نوت دارد.

حاشیه مدل پلاس می تواند کمی کمتر به نظر برسد اما موضوع قطعی نیست. این دو تبلت از دوربین سلفی تکی استفاده می کنند اما اگر همی خواستند دوربین سلفی دوگانه داشته باشند، به دلیل حاشیه زیاد نمایشگر نیازی به ناچ نبود. البته این عبارت “حاشیه زیاد” در مقایسه با مدل اولترا مصداق دارد، در غیر این صورت این دو تبلت هم حاشیه کمی دارند.

نظر شما درباره تبلت های پرچمدار آتی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)