حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Galaxy Tab S8 و Tab S8 Ultra سامسونگ منتشر شد: به مانند نسل قبل!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تبلت، رندر، سامسونگ، شایعات

سامسونگ طی امسال و تاکنون، از تبلت‌های پرچمدار سری Galaxy Tab S رونمایی نکرده است. ظاهراً این کمپانی، قصد دارد تا تبلت‌های جدید خود را در کنار سری Galaxy S22 معرفی کند. اخیراً رندر Galaxy Tab S8 و Galaxy Tab S8 Ultra سامسونگ منتشر شده است. اما چه شایعات و اطلاعات جدیدی از این دستگاه به گوش می‌خورند؟

رندر Galaxy Tab S8 سامسونگ منتشر شد: تمرکز در تغییرات درونی!

رندر تبلت گلکسی تب اس ٨ اولترا مدتی پیش منتشر شده بود. این تبلت، احتمالاً با ناچ عریض روانه بازار می‌شود.

 

رندر طراحی گلکسی تب اس ۸ اولترا سامسونگ را با ناچ عریض ببینید

 

به گزارش EqualLeaks، رندر تبلت جدید سامسونگ یعنی Galaxy Tab S8 منتشر شده است. این رندر، از سوی OnLeaks و با همکاری ZoutonUS منتشر شده است. با توجه به منبع این رندرها، می‌دانیم که اطلاعات منتشر شده تا حد زیادی موثّق هستند و می‌‌توان تا حدودی به آن‌ها استناد کرد. اما دقیقاً در رندر این تبلت رونمایی نشده چه جزئیاتی مشاهده می‌شود؟

اگر بخواهیم از همین بخش به تغییرات طراحی Galaxy Tab S8 نسبت به نسل قبل بپردازیم، چیزی برای گفتن نخواهیم داشت! زیرا این تبلت که هنوز رونمایی نشده است، قرار است طراحی مشابه با نسل قبلی خود داشته باشد. در نتیجه، ظاهراً این گلکسی تب اس ٨ اولترا است که قرار است دارای طراحی پیشرفته‌تر و جدیدتر نسبت به تمام تبلت‌های کنونی سامسونگ باشد. همان طور که در این رندرها مشخص است، بدنه این تبلت از جنس فلز است. همچنین قاب پشتی، میزبان دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی است. زیر این ماژول دوربین، فلش LED نیز قرار گرفته است. بر روی فریم این دستگاه، درگاه Type-C دیده می‌شود. همچنین مانند نسل قبل، خبری از جک ٣.۵ میلی متری هدفون نیست. حسگر تشخیص اثرانگشت نیز با دکمه پاور ادغام شده است.

رندر گلکسی Tab S8

به قاب جلویی این تبلت می‌رویم. جایی که Galaxy Tab S8 مجهز به نمایشگر ١١ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح ٢,۵۶٠×١,۶٠٠ و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این تبلت، چندان نازک نیستند. دوربین سلفی Galaxy Tab S8، در زیر همین حاشیه‌ها جای خوش کرده است. بر اساس اطلاعات فاش شده، Galaxy Tab S8 به تراشه جدید کوالکام را در اختیار نخواهد داشت. بلکه تراشه قدیمی‌تر Snapdragon 888 وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده می‌گیرد.

ظرفیت باتری این تبلت جدید، برابر با ۸,٠٠٠ میلی آمپر ساعت خواهد بود. گفتنی است که توان شارژر آن، برابر با ۴۵ وات است. اما دور از ذهن نیست که نیاز به تهیه جداگانه این شارژر ۴۵ واتی داشته باشید. ضخامت این تبلت ۶.٢۴ میلی متر خواهد بود. وزن آن نیز به ۵٠٣ گرم می‌رسد. سیستم عامل این تبلت، اندروید ١١ یا ١٢ پیش فرض به همراه جدیدترین نسخه OneUI خواهد بود. دوربین اصلی دوگانه آن، شامل سنسورهای ۵ و ١٣ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی هم از آن سو با وضوح ٨ مگاپیکسلی در قاب جلویی تعبیه می‌شود.

رندر گلکسی تب اس ٨ اولترا

همان طور که گفتیم، گلکسی تب اس ٨ اولترا نیز پیش‌تر در برخی از تصاویر به نمایش در آمده بود. این تبلت، طراحی متفاوتی دارد. همچنین این اولین باری است که سری پرچمداران تبلت‌های سامسونگ از عضوی با پسوند Ultra بهره مند می‌شود. رندرهای این تبلت توسط OnLeaks طراحی شده‌اند.

همان طور که مشاهده می‌کنید، تبلت Galaxy Tab S8 Ultra طراحی نسبتاً جدیدی را داراست. هرچند که قاب پشتی این تبلت، مشابه Galaxy Tab S8 است و حتی دوربین اصلی آن دوگانه است. این تبلت، از قلم S-Pen مخصوص پشتیبانی خواهد کرد. حسگر تشخیص اثرانگشت نیز بر روی فریم آن واقع شده است. اما جدا از این‌ها، قاب جلویی Galaxy Tab S8 Ultra چشم اندازی جدید را به کاربر می‌دهد.

در قاب جلویی Galaxy Tab S8 Ultra، نمایشگر غول آسای ١۴.۶ اینچی قرار گرفته است. این نمایشگر بسیار بزرگ، از حاشیه‌های نازکی در اطراف خود برخوردار است. همچنین یک ناچ در بالای آن به چشم می‌خورد. این ناچ، میزبان دوربین سلفی است. درگاه شارژ این تبلت، از نوع Type-C است. همچنین گفته می‌شود که ضخامت Galaxy Tab S8 Ultra برابر با ۵.۴ میلی متر است که این میزان از نازک بودن، حیرت آور است.

نظر شما در مورد رندر Galaxy Tab S8 و برادر بزرگ‌تر آن چیست؟ طراحی این تبلت‌ها را می‌پسندید یا خیر؟ مشخصات آن‌ها جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

۱۴ اینچ 😐 تبلت نمیشه اسمش گذاشت
باید بشه راحت تو دست گرفتش

Auroro

کاش رو دوربیناش کار کنه سسشر نده دست ملت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️