حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی پیکسل واچ گوگل در پوستر تبلیغاتی آن لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ساعت هوشمند، گوگل

گوگل سال‌هاست که از توسعه ساعت هوشمند مبتنی‌بر Wear OS خود صرف‌نظر کرده است؛ علی‌رغم اینکه منابع لازم برای انجام این کار را دارد. با این حال، رندرهایی از Pixel Watch در اوایل سال جاری که توسط جان پروسر فاش شد، این امید را ایجاد کرد که اولین ساعت هوشمند گوگل به‌زودی عرضه خواهد شد. پیش از این تصور می‌شد این ساعت درکنار پرچمداران سری پیکسل ۶ رونمایی می‌شود، اما با عدم تحقق این موضوع، چندی پیش خبر رسید که گوگل از ساعت خود در بهار سال آینده رونمایی می‌کند. حال، به‌تازگی و بار دیگر، جان پروسر طراحی پیکسل واچ گوگل را در پوسترهای رسمی تبلیغاتی آن به‌نمایش گذاشته است.

طراحی پیکسل واچ گوگل

درحالی‌که پیکسل واچ موردانتظار در ماه اکتبر درکنار سری گوگل پیکسل 6 معرفی نشد، چند روز پیش گزارش جدیدی منتشر شد مبنی‌بر اینکه این ساعت هوشمند در اوایل سال آینده رونمایی می‌شود. یک افشای جدید اکنون به ما مدرک محکمی ارائه می‌دهد که نشان دهنده آنست که گوگل واقعاً درحال آماده‌شدن برای عرضه ساعت هوشمند Wear OS خود در آینده نزدیک است.

طراحی پیکسل واچ گوگل

طراحی پیکسل واچ گوگل

Jon Prosser اخیرا تصاویر تبلیغاتی رسمی از Pixel Watch را فاش کرده است که شایعات پیشین در مورد طراحی آن را تأیید می‌کند. تصاویر بازاریابی، بدنه‌‌ی گرد و بدون حاشیه ساعت آینده گوگل را نشان می‌دهد. همچنین پیکسل واچ به‌احتمال‌زیاد دارای قابلیت‌های استاندارد ردیابی سلامت و بندهای سفارشی خواهد بود.

همچنین این امکان وجود دارد که ساعت هوشمند گوگل Wear OS 3 را اجرا کند، نسخه‌ای از پلتفرم پوشیدنی این شرکت که با همکاری سامسونگ توسعه یافته است. درحال‌حاضر، تنها بهترین ساعت هوشمند اندرویدی سامسونگ یعنی Galaxy Watch 4، از Wear OS 3 پشتیبانی می‌کند.

طراحی پیکسل واچ گوگل

طراحی پیکسل واچ گوگل

انتظار می‌رود که Wear OS 3 در اواسط سال 2022 بر روی دستگاه‌های پوشیدنی بیشتری ازجمله Fossil Gen 6 و ساعت‌های هوشمند Mobvoi TicWatch ارائه شود. با توجه به افشاگری‌های اخیر، به‌نظر می‌رسد پیکسل واچ یک مورد اضافه‌شده شایسته به این لیست خواهد بود.

انتظار می‌رود این ساعت در سه‌ماهه اول سال 2022 و پیش از انتشار Wear OS 3 برای ساعت‌های هوشمند بیشتر، به‌صورت رسمی از سوی گوگل معرفی شود.

دیدگاه شما درباره طراحی پیکسل واچ گوگل با توجه به پوسترهای تبلیغاتی لو رفته از آن چیست؟ آیا ظاهر این ساعت هوشمند را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی