حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید انبوه سامسونگ Galaxy A13 مدل 4G آغاز شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

با عرضه مدل 5G گلکسی A13 در آینده نزدیک باید گفت که این دستگاه ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود. با این حال سامسونگ هنوز در نظر ندارد که تا این رده قیمتی از تولید مدل 4G دست بکشد. امروز از هند خبر می رسد که تولید انبوه سامسونگ Galaxy A13 مدل 4G آغاز شده است. این یعنی تا معرفی و عرضه رسمی آن فاصله زیادی نداریم.

عرضه سامسونگ Galaxy A13 نزدیک است

طبق گزارش ها، تولید گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A13 4G در هند آغاز شده است که به عرضه قریب الوقوع آن در این کشور اشاره دارد. این گوشی هوشمند جدید سامسونگ به زودی شاهد استقبال خوب کاربران از سری A خواهد بود.

این تلفن هوشمند اقتصادی دارای یک مدل 5G با نام Galaxy A13 5G هم خواهد بود. متأسفانه این شرکت کره ای هنوز در برنامه خود برای عرضه این گوشی در هند دچار تردید است. با این حال، به نظر می رسد که گلکسی A13 5G می تواند اوایل سال آینده در اکثر کشورها از جمله هند عرضه شود.

همانطور که بالاتر گفتیم، احتمالاً مقرون به صرفه ترین گوشی آماده 5G سامسونگ هم هست. اوایل این ماه، استیو همرستوفر چند رندر سامسونگ گلکسی A13 5G را با همکاری زوتن به اشتراک گذاشت.

رنگ سفید Galaxy A13 5G

رنگ سفید Galaxy A13 5G

تصاویر فاش شده دوربین پشتی گوشی، نمایشگر و موارد دیگر را مشخص کردند. این گوشی در اوایل سال جاری گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرد و این گواهی چهار شماره مدل را برای مناطق مختلف ارایه کرد. اکنون، خودی‌های صنعت به 91mobiles تأیید کرده‌اند که سامسونگ سخت در حال کار بر روی نسخه 4G گلکسی A13 است.

انتظار داریم که سامسونگ قبل از پایان سال جاری یا شاید هم در اوایل سال ۲۰۲۲ از گلکسی A13 رونمایی کند. این گوشی در یک مدل 4G و همچنین یک مدل مجهز به 5G در دسترس خواهد بود. به گفته منابع صنعتی، تولید اولیه گلکسی A13 4G هم اکنون در هند آغاز شده است. همچنین منابع مدعی هستند که تولید گوشی هوشمند مذکور در کارخانه Greater Noida انجام می شود.

طراحی و سایر جزئیات کلیدی گلکسی A13

رندر رسمی گلکسی A13

رندر رسمی Galaxy A13

منابع قابل اعتماد موفق شدند جزئیات طراحی گوشی هوشمند Galaxy A13 4G را به دست آورد. پنل پشتی دارای روکش براق خواهد بود و با استفاده از مواد پلاستیکی ساخته می شود. علاوه بر این، این تلفن دارای طراحی دوربین عمودی است. این دستگاه دارای پورت USB-C، خروجی بلندگو و جک هدفون 3.5 میلی متری در لبه پایینی خواهد بود.

لبه سمت راست دکمه های افزایش و کاهش صدا و دکمه پاور را در خود جای می دهد. متأسفانه، جزئیات در مورد مشخصات گوشی هوشمند Galaxy A13 4G هنوز کمیاب است. با این حال، ظاهرا گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A13 5G دارای یک پنل LCD در اندازه 6.48 اینچی با وضوح +FHD و بریدگی قطره‌ای است. علاوه بر این، این گوشی احتمالاً یک چیپست مدیاتک Dimensity 700 در زیر کاپوت خود خواهد داشت. این گوشی می تواند با 4/6 گیگابایت رم عرضه شود و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه دهد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با فست شارژ ۲۵ وات

علاوه بر این، دوربین پشتی سه گانه گوشی هوشمند احتمالاً شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی است. همچنین، می تواند انرژی را از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند، استخراج کند. اگر گزارش‌های قبلی صحت داشته باشند، Galaxy A13 5G با قیمتی در حدود 250 دلار به فروش می‌رسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوشی اقتصادی جدید سامسونگ چقدر برای شما جذاب باشد؟ مدل 4G را می خرید یا 5G؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)