حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت ۱۱ 4G رسما معرفی شد: همان ردمی ۱۰ با دوربینی متفاوت!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، شیائومی

ردمی ماه گذشته سری نوت ۱۱ را در چین معرفی کرد، که متشکل از سه گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱، ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس بود. تمام گوشی های هوشمند مذکور به لطف تراشه های Dimensity مدیاتک، از اتصال به شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کنند. اما اکنون ردمی با معرفی ردمی نوت ۱۱ 4G یک عضو جدید به سری نوت ۱۱ خود اضافه کرده است.

ردمی نوت ۱۱ 4G اوایل آذر در چین به فروش خواهد رسید

این تلفن هوشمند جدید، در واقع همان ردمی ۱۰ شیائومی است که یکی از دوربین های موجود در قاب پشتی حذف شده است. وظیفه تامین نیروی پردازشی این گوشی هوشمند را تراشه مدیاتک هلیو G88 بر عهده دارد. مثل بسیاری از گوشی های شیائومی ردمی نوت ۱۱ 4G نیز از رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ استفاده می‌کند.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی اشاره کرد. البته این نمایشگر برای صرفه جویی در مصرف باتری، همیشه نرخ رفرش ۹۰ هرتزی نخواهد داشت. برای مثال نرخ به روزرسانی این نمایشگر هنگام مطالعه به ۴۵ هرتز و هنگام تماشای ویدئو به ۶۰ هرتز تغییر پیدا خواهد کرد.

یک پانچ هول کوچک در مرکز نیمه بالایی نمایشگر دیده می‌شود که سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین سلفی را درون خود جای داده است. ماژول دوربین پشتی این دستگاه دقیقا مانند ردمی ۱۰ شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر است که برای گرفتن عکس های ماکرو کاربرد خواهد داشت. اما بزرگترین تفاوت این گوشی با ردمی ۱۰ حذف دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است که در Redmi Note 11 4G دیگر خبری از آن نیست.

همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، Redmi Note 11 4G دارای سنسور اثر انگشت، درگاه USB-C، بلندگوهای استریو، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و IR Blaster است. این گوشی هوشمند از باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از فست شارژ ۱۸ وات استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که دقیقا مانند Redmi 10 امکان شارژ معکوس ۹ واتی نیز در این تلفن هوشمند وجود دارد. این دستگاه با شارژر ۲۲.۵ شیائومی در جعبه خود، عرضه خواهد شد.

شیائومی ردمی ۱۰ با مدیاتک Helio G88، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتز رسما معرفی شد

 

ردمی نوت ۱۱ 4G در سه رنگ و دو نسخه با حافظه های رم و حافظه های ذخیره سازی متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه های ۴/۱۲۸ گیگابایتی و ۶/۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۹۹۹ یوان (۱۵۵ دلار/۱۴۰ یورو) و ۱۰۹۹ یوان (۱۷۰ دلار/۱۵۵ یورو) به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی هوشمند از اول دسامبر (دهم آذر) در چین به فروش می رسد. اما زمان در دسترس بودن این دستگاه برای بازار های دیگر، مشخص نیست.

نظر شما درباره Redmi Note 11 4G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

ردمی 10 که ظاهرا دوربینش افتضاح هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی