حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت 11 مدل 4G شیائومی تاییدیه های لازم برای عرضه جهانی را دریافت کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی

پیش از عرضه جهانی گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 11 4 جی، این دستگاه تا امروز چندین تاییدیه دریافت کرده است. این تاییدیه ها شامل دو گواهینامه دریافت شده در سنگاپور (IMDA) و منطقه اقتصادی اوراسیا (EEC) به عرضه جهانی قریب الوقوع Redmi Note 11 4G اشاره دارند.

Redmi Note 11 4G در حال حاضر در چین به عنوان جایگزینی ارزان برای Redmi Note 11 5G موجود است و می تواند توجهات زیادی را در بازار جهانی به خود جلب کند
Redmi Note 11 4G

Redmi Note 11 4G

به گزارش Gizmochina ممکن است تغییرات جزئی نسبت به مدل عرضه شده در چین با نسخه جهانی وجود داشته باشد. حدس زده می شود که نسخه جهانی Redmi Note 11 4G برخلاف Helio G88 که در نسخه چینی استفاده می شد، از پردازنده Qualcomm Snapdragon 680 بهره می برد. برخی از انواع متفاوت ترکیب حافظه نیز برای بازار های مختلف انتظار می رود. انتظار می رود Redmi Note 11 4G با یک صفحه نمایش LCD در اندازه 6.5 اینچی و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عرضه شود. در حالی که انرژی این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی تامین می شود. با در نظر گرفتن تعرفه ها و سایر مالیات های ناشی از صادرات، طبق شایعات قیمت ردمی نوت 11 4جی کمتر از 250 دلار پیش بینی شده است.
ردمی نوت 11 4 جی

ردمی نوت 11 4 جی

هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه Xiaomi Redmi Note 11 4G در خارج از چین و برای عرضه جهانی وجود ندارد. با توجه به تعداد زیادی گواهینامه که قبلاً دریافت شده است، انتظار داریم این دستگاه در برخی از بازارها در سه ماهه اول سال 2022 عرضه شود. در حال حاضر هنوز هیچ تأیید رسمی در مورد تاریخ عرضه جهانی Redmi Note 11 4G وجود ندارد.
منتظر رونمایی ردمی نوت 11 4جی هستید؟ به نظر شما این دستگاه نیز مانند سایر تولیدات ردمی، در ایران پر فروش خواهد شد؟
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری