حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر اوپو Reno 7 به چراغ نوتیفیکیشن در محل برجستگی قاب دوربین آن اشاره دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

گرایشات مختلف در طراحی گوشی‌های هوشمند آمدنی و رفتنی هستند؛ گاهی اوقات این به‌معنای ایجاد برخی ترکیبات ناراحت‌کننده است، مانند حذف جک هدفون و یا وجود ناچ صفحه در شماری از گوشی‌ها. شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سخت‌افزاری که اثر آن تاکنون تا حد زیادی کمرنگ شده، استفاده از چراغ LED برای نمایش نوتیفیکیشن‌های دستگاه باشد. درحالی‌که بسیاری از ما به نمایشگر همیشه روشن (AoD) یا سایر جایگزین‌های نرم‌افزاری بسنده می‌کنیم، به‌نظر می‌رسد یکی از تولیدکنندگان راه‌حلی هوشمندانه برای این ایده داشته باشد؛ چراکه برخی از تیزرهای Oppo Reno 7، تعبیه نوار نوتیفیکیشن در محل برجستگی قاب دوربین این گوشی را نشان می‌دهد.

چراغ نوتیفیکیشن در محل برجستگی قاب دوربین اوپو Reno 7

سری Oppo Reno 7 قرار است اواخر این هفته در چین معرفی شود و تاکنون جزئیات زیادی در مورد طراحی و مشخصات سخت‌افزاری آن ظاهر شده است. اما شاید جالب‌ترین قابلیتی که تاکنون دریافت کرده‌ایم، مربوط به موردی است که در اطراف قاب پشتی دوربین نسخه پرو آن به‌چشم می‌خورد.

چراغ نوتیفیکیشن اوپو Reno 7

چراغ نوتیفیکیشن اوپو Reno 7

کمپانی چینی اوپو به‌تازگی تیزری را در توییتر منتشر کرده که نشان مي‌دهد میان‌رده پریمیوم آینده این شرکت، برای اولین بار در صنعت گوشی‌های هوشمند، از یک نوار LED نوتیفیکیشن در اطراف برجستگی قاب دوربین خود بهره می‌برد که باتوجه به نوع اعلان ظاهرشده در رابط‌کاربری گوشی، به رنگ‌های مختلفی در‌می‌آید.

اوپو این حالت گوشی آینده خود را چراغ “تنفس” یا “breathing” می‌نامد. این قابلیت را به‌صورت کلی می‌توان ایده‌ای هوشمندانه تصور کرد؛ چراکه به موجب استفاده از سنسورهای دوربین با سایز بزرگ در گوشی‌های هوشمند، خواه‌ ناخواه برجستگی لنز و قاب دوربین در آنها بیشتر می‌شود. بنابراین، مشاهده اینکه تولیدکننده‌ای از همین برجستگی استفاده مفید کرده تا یک ویژگی تاحدودی فراموش‌شده را به دستگاه‌های امروزی بازگرداند، بسیار لذت‌بخش و امیدوارکننده است.

همچنین در رندرهایی که چندی پیش از اوپو Reno 7 منتشر شد، می‌توانستیم چین بسیار باریک در پایین نمایشگر آن را نیز مشاهده کنیم که همه اینها به طراحی قابل‌توجه این تلفن همراه اشاره دارند.

نظر شما راجع‌به ایده نوآورانه اوپو مبنی‌بر تعبیه چراغ نوتیفیکیشن در برجستگی قاب دوربین Reno 7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی