حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی قاب دوربین شیائومی ۱۲ شباهت فراوانی به ردمی K30s خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

انتظار می‌رود شرکت کوالکام جدیدترین تراشه پرچمدار خود با نام Snapdragon 8 Gen1 را تا کمتر از دو هفته دیگر به‌صورت رسمی معرفی کند. این چیپست، اولین پردازنده 4 نانومتری کوالکام بوده که قرار است براساس معماری متعلق به سامسونگ توسعه یابد. همچنین انتظار می‌رود شیائومی اولین برندی باشد که از این تراشه در یک گوشی پرچمدار با مشخصات بالارده خود از نمایشگر گرفته تا دوربین و باتری استفاده کند. حال به‌تازگی، گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند قاب دوربین پشتی شیائومی ۱۲، ازنظر طراحی شباهت فراوانی به دیگر گوشی پرچمدار سال گذشته این کمپانی، یعنی ردمی K30s دارد.

طراحی قاب دوربین شیائومی ۱۲

افشاگر مشهور حوزه فناوری، Digital Chat Station، اخیرا در حساب رسمی Weibo خود، نکاتی را در مورد طراحی ظاهری شیائومی 12 به ما گوشزد کرده و بیان می‌کند که از منابعی که دراختیار دارد می‌توان متوجه شد که قاب دوربین گوشی هوشمند پرچمدار آینده شرکت چینی، بسیار مشابه با Redmi K30S است. این دوربین سه‌گانه دارای لنز اصلی، لنز اولتراواید و همچنین لنز ماکرو می‌باشد.

طراحی قاب دوربین شیائومی ۱۲

طراحی قاب دوربین شیائومی ۱۲

ازنظر اجزاء، این افشاگر چیدمان دوربین این گوشی را اصطلاحا چشمان درشت و چشمان کوچک می‌نامد؛ به‌طوری‌که لنز اصلی با ابعاد بزرگ‌تر خود در قسمت بالایی قاب دوربین جای گرفته و سایر لنزها، در سایزی کوچک‌تر در زیر آن قرار می‌گیرند. شایان‌ذکر است که این چیدمان در دو سال گذشته بارها توسط شیائومی و ردمی مورداستفاده قرار گرفته است. همچنین فرض صرفه‌جویی بیشتر در فضای قاب دوربین این گوشی به‌منظور استفاده از باتری با حجم بزرگ‌تر، آسان بوده و درنتیجه این دستگاه نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود.

این موضوع ممکن است دلیل مهمی در پذیرش شایعات قبلی مبنی‌بر اینکه شیائومی 12 در ابعاد کلی بهبودهایی را تجربه کرده و بدنه آن سبک‌تر و باریک‌تر خواهد بود، باشد.

در انتها، انتظار می‌رود شیائومی از جدیدترین گوشی پرچمدار خود برای سال ۲۰۲۲ با نام Xiaomi 12 در اوایل سال آینده میلادی رونمایی کند.

نظر شما راجع‌به طراحی قاب دوربین پشتی شیائومی ۱۲ و شباهت آن به گوشی ردمی K30s این کمپانی چیست؟ آیا این طراحی را می‌پسندید و یا انتظار ارائه ظاهر نوآورانه‌تری را داشتید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hameds1

طرح بدی نیست فقط با دوتا چیز خیلی مشکل دارم
یکی استفاده از دوربین فیکه که خیلی زشته، یعنی چی آخه جای دوربین خالی باشه خیلی مسخرس
دومی هم نداشتن لنز تله فوتوعه، باید همه پرچمدارا داشته باشن، اگه پریسکوپی 10 برابری واسه مدل های التراس حداقل یه تله 3 برابری معمولی واسه پرچمدارای پایه باید بذارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی