حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۲ وارد مرحله تولید انبوه شده است؛ احتمال استفاده از طراحی کاملا جدید

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

سال گذشته و در اوایل دی‌ماه، کمپانی شیائومی پرچمدار ۲۰۲۱ خود را با نام Xiaomi Mi 11 به‌عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 در جهان معرفی کرد. امسال نیز، این احتمال وجود دارد که سازنده چینی، تازه‌ترین گوشی پرچمدار Xiaomi 12 خود را با Snapdragon 8 Gen 1 در زمان مشابهی در چین معرفی کند. در ادامه، اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد تولید انبوه شیائومی ۱۲ از هم‌اکنون آغاز شده و این گوشی از طراحی بی‌سابقه و جدید در پنل پشتی خود بهره می‌برد.

تولید انبوه شیائومی ۱۲

شایعات کنونی ادعا کرده‌اند که شیائومی 12 دارای ماژول دوربین حلقوی شکل مشابه سری آنر ۵۰ خواهد بود. با این حال، افشاگر چینی Digital Chat Station، ادعا می‌کند که طراحی قاب دوربین پشتی شیائومی 12 کاملاً با آنچه گفته می‌شود، متفاوت است. به این ترتیب، به‌نظر می‌رسد که شیائومی 12 ممکن است از طراحی دوربین پشتی متفاوتی برخوردار باشد.

وی همچنین فاش کرد که تولید انبوه شیائومی ۱۲ آغاز شده است که نشان دهنده اینست که این دستگاه یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که با Snapdragon 8 Gen 1 در ماه دسامبر رونمایی می‌شود. احتمالاً این تلفن هوشمند می‌تواند در سال جاری یا اوایل سال آینده در چین برای خرید در دسترس قرار گیرد.

تصاویر زنده شیائومی ۱۲ و آغاز تولید انبوه آن

تصاویر زنده شیائومی ۱۲ و آغاز تولید انبوه آن

طبق شایعات پیشین، گمان می‌رود که شماره مدل‌های 2201122C و 2203121C متعلق به سری 12 شیائومی باشد. با این حال، نام دقیق این دستگاه‌ها هنوز مشخص نشده است. همچنین نسخه جهانی این گوشی با شماره مدل 2201122G اخیراً با مدل دیگری با شماره 2201123G توسط گواهینامه EEC تأیید شده است. مدل 2201122G نیز ازآنجایی‌که در پایگاه داده مرجع BIS مشاهده شده، قرار است در هند به‌فروش برسد.

در اخبار مرتبط، یک گوشی شیائومی با شماره مدل 2112123AC اخیراً گواهینامه‌های TENAA و 3C را در چین دریافت کرده و گفته می‌شود این مدل به چیپست اسنپدراگون 870 و شارژ سریع 67 واتی مجهز شده است.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون آغاز مراحل تولید انبوه پرچمدار آینده شیائومی ۱۲ و احتمال استفاده از طراحی بدیع در آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

گویا نه مربع هست و نه دایره…فقط یدونه ر داره…

ali karimi

سلام، ما که بی صبرانه منتطر رونماییش هستیم حالا هرجور که میخواد باشه،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی