حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های رسمی گلکسی A13 سامسونگ را ببینید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ

سامسونگ در حال کار بر روی دو نسخه متفاوت از گلکسی A13 است، یکی با پشتیبانی از اینترنت 5G و دیگری تنها با قابلیت اتصال به شبکه 4G. در حالی که سامسونگ هیچ اطلاعاتی در مورد این گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده بود، اما طراحی و مشخصات گلکسی A13 در چند ماه گذشته به بیرون درز کرده است. امروز نیز، اولین مجموعه از رندر های رسمی گلکسی A13 سامسونگ منتشر شده است.

رندر های رسمی گلکسی A13، تصاویر فاش شده قبلی را تأیید می‌کنند

نشریه فناوری GizNext چند تصویر رسمی مطبوعاتی از گلکسی A13 منتشر کرده است. به نظر می‌رسد طراحی این گوشی با آنچه که قبلا فاش شده بود مطابقت دارد. تمام عکس ها رنگ مشکی این تلفن هوشمند را به نمایش می‌گذارند. این گوشی مقرون به صرفه سامسونگ از صفحه نمایشIPS LCDبا اندازه ۶.۵ اینچی و با ناچ Infinity-V استفاده می‌کند. در قسمت پشتی گوشی، دوربین سه گانه با یک LED تعبیه شده است. گزارش‌های قبلی درباره این گوشی هوشمند ادعا می‌کنند که گلکسی A13 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

رندر رسمی گلکسی A13

انتظار می‌رود جدیدترین محصول مقرون به صرفه سامسونگ از تراشه Dimensity 700 استفاده کند. این دستگاه در دو نسخه با رم های ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به دست کاربران خواهد رسید. منابع می‌گویند که این گوشی هوشمند از یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی استفاده می‌کند. انتظار می‌رود ویژگی‌های دیگری مانند GPS، Wi-Fi b/g/n/ac، بلوتوث ۵، پورت USB Type-C و جک هدفون در این گوشی وجود داشته باشد.

رندر رسمی Galaxy A13

گوشی هوشمند آینده سامسونگ احتمالا با اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که دو آپدیت اندروید برای Galaxy A13 سامسونگ منتشر شود. یک سنسور اثر انگشت خازنی نیز بر روی فریم این دستگاه وجود خواهد داشت. این گوشی در اکثر کشورهای جهان از جمله کانادا و ایالات متحده عرضه می‌شود.

مشخصات گلکسی A13 5G سامسونگ پیش از رونمایی فاش شد

با توجه به رندر های رسمی منتشر شده از گلکسی A13 سامسونگ، نظر شما درباره ظاهر و طراحی این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

قیمت خیلی مهم است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی