حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی A13 5G سامسونگ پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ با سری گلکسی A و M جدید، انقلابی در گوشی های میان رده خود ایجاد کرده است. این برند قبلاً از تعداد زیادی گوشی هوشمند 5G میان رده رونمایی کرده بود. و تاکنون ارزان‌ترین گوشی 5G این شرکت گلکسی A22 5G است. اما این گوشی باید به زودی جایگاهش را به A13 5G بدهد. اکنون مشخصات گلکسی A13 5G سامسونگ پیش از رونمایی آن، فاش شده است.

گلکسی A13 5G با قیمت ۲۴۹ دلار در راه است

بر اساس افشاگری‌ها و شایعات اخیر، این گوشی هوشمند با قابلیت اتصال به شبکه اینترنت 5G و تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد. امروز، آنتونی، اطلاعاتی در توییتر منتشر کرد و برخی از مشخصات ارزان‌ترین گوشی هوشمند 5G سامسونگ را به اشتراک گذاشت.

به گفته وی، سامسونگ گلکسی A13 5G دارای صفحه نمایش ال سی دی ۶.۴۸ اینچی است. خبر خوب آن است که سامسونگ برای این دستگاه مقرون به صرفه خود به رزولوشن HD+ اکتفا نکرده و به سراغ وضوح FHD+ رفته است. بر اساس رندر های منتشر شده، این تلفن هوشمند از یک ناچ قطره ای برای دوربین سلفی استفاده می‌کند. این یک طراحی رایج در گوشی های هوشمند ارزان قیمت است. سامسونگ برای دستگاه های گران قیمت تر خود معمولا به سراغ پانچ هول می‌رود.

رندر Galaxy A13 5G

در حال حاضر اطلاعاتی از دوربین جلوی این گوشی هوشمند در دست نیست. با این حال برخی مشخصات دوربین پشتی گلکسی A13 5G را می‌دانیم. این تلفن هوشمند از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. این همان سنسوری است که در سایر گوشی های ارزان قیمت مانند Redmi 10  استفاده می‌شود. انتظار می‌رود Galaxy A13 5G به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج نیز مجهز شود. با توجه به رزولوشن پایین سنسور اولترا واید از همین ابتدا باید انتظارات خود را کاهش دهیم.

سامسونگ برای جدیدترین گوشی مقرون به صرفه خود به سراغ تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ رفته است. این تراشه با لیتوگرافی ۷ نانومتری ساخته شده و دارای دو هسته ARM Cortex-A76 با سرعت حداکثر ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته ARM Cortex-A55 با سرعت حداکثر ۲ گیگاهرتز است. این دستگاه از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و فست شارژ ۲۵ وات استفاده می‌کند. همچنین انتظار می‌رود یک سنسور اثر انگشت خازنی نیز بر روی فریم کناری این دستگاه وجود داشته باشد.

سامسونگ Galaxy A13 5G با تراشه Dimensity 700 در گیک بنچ دیده شد

مطابق با گزارش GizChina، گلکسی A13 5G سامسونگ در سه نسخه و با ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. وجود رم هشت گیگابایتی در این گوشی ارزان قیمت کمی بعید به نظر می‌رسد. اما اگر این امر به واقعیت تبدیل شود. احتمالا تعداد زیادی از میان رده های ارزان قیمت آینده سامسونگ از رم های ۸ گیگابایتی استفاده خواهند کرد. از نظر فضای ذخیره سازی، این گوشی دارای دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت است. و انتظار می‌رود که از کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی کند.

مطابق با گزارشات، این گوشی، ارزان‌ترین تلفن هوشمند 5G سامسونگ خواهد بود و قیمتی حدود ۲۴۹ دلار خواهد داشت.

با توجه به مشخصات فاش شده گلکسی A13 5G، نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشخصات که قابل پسنده
فقط قیمت یکیم فضایی میزنه…

ali karimi

سلام،خدایی سامسونگ با این نام گزاریها مارو قاطی کرده،خب این گوشی هم خوبه، مشخصاتشم خوبه، ولی قیمت 250 دلار بود بهتر بود تا 250 یورو، اینطوری خوب بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی