حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مخفی کردن Last Seen واتس اپ از افراد خاص به زودی ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

موضوع لست سین (Last Seen) یا آخرین بازدید واقعا اثرات عجیبی در زندگی شخصی و حتی کاری کاربران دارد. Whatsapp تلاش دارد تا شرایط را کمی منعطف تر کند و می شنویم که مخفی کردن Last Seen واتس اپ از افراد خاص به زودی ارایه می شود.

مخفی کردن Last Seen واتس اپ

واتس اپ به طور مداوم در پشت صحنه کار می کند تا ویژگی های جدیدی را به سرویس خود اضافه کند و امروز ما در مورد چنین چیزی صحبت می کنیم. نسخه بتا واتس اپ برای اندروید اکنون گزینه ای برای پنهان کردن وضعیت “آخرین بازدید” شما از افراد خاص دارد.

این ویژگی برای چند ماه در حال توسعه فعال بوده است و اکنون در نهایت برای زیرمجموعه ای از نسخه آزمایشی واتس اپ فعال شده است.

مخفی کردن Last Seen واتس اپ از افراد خاص

مخفی کردن Last Seen واتس اپ

رویکرد متفاوت واتس اپ نسبت به تلگرام در تنظیمات Last Seen

این رویکرد در انعطاف پذیر کردن وضعیت لست سین واتس اپ دقیقا برخلاف تلگرام است. در تلگرام شما تنوع بی نظیری دارید که اگر همه لست سین شما را می بینند، برخی نبینند. همچنین اگر همه این موضوع را نمی بینند، برخی ببینند. همچنین حالت های زیاد دیگری هم در این بین وجود دارد.

در واتس اپ فقط همه می توانند لست سین شما را ببینند به جز شخص یا اشخاص خاص! فکر می کنید کدام یک منطفی تر است؟ فکر می کنید ارایه کردن تنوع انتخابی مانند تلگرام خیلی برای واتس اپ سخت است یا این هم جز محدودیت های عجیب این پیام رسان است؟

در حال حاضر این ویژگی برای بخشی از کاربران نسخه آزمایشی واتس اپ در دسترس است. این یعنی مدتی طول می کشد تا به همه کاربران نسخه آزمایشی ارایه شود و سپس به کاربران عادی برسد. پس این یعنی شاید چند ماه باید منتظر بود تا چنین ویژگی ارایه شود و شاید هم همه این مراحل طی چند هفته تمام شود.

شما از آن دسته افراد هستید که لست سین فعال دارید یا غیرفعال است؟ این حالت های انعطاف پذیر برای شما مفید است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)