حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ قصد فروش ۱۰ میلیون زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ را دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ با معرفی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ رکورد فروش گوشی های تاشو را شکست. و تعداد فروش این دستگاه ها تنها در کره جنوبی از یک میلیون واحد نیز عبور کرد. گزارش شده است که این شرکت قصد دارد ۷ میلیون دستگاه از نسل سوم گوشی های هوشمند تاشو خود را به فروش رساند. اکنون، به نظر می‌رسد که سامسونگ در سال آینده اهداف فروش بالاتری را برای گوشی های تاشو خود در نظر گرفته است. گفته می‌شود سامسونگ قصد فروش ۱۰ میلیون گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ را دارد.

سامسونگ انتظار فروش بالایی از گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ دارد

بر اساس گزارش جدیدی از TheElec، سامسونگ قصد دارد در سه ماهه سوم و چهارم سال ۲۰۲۲ حدود ۱۰ میلیون دستگاه گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ را تولید کند. انتظار می‌رود دستگاه های تاشو آینده سامسونگ از طراحی با دوام تر و مشخصات بهتری برخوردار باشند. و این شرکت به بهبود تلفن های هوشمند تاشو خود ادامه دهد.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد نزدیک به ۳۸ میلیون گوشی هوشمند سری Galaxy S22 در سال آینده میلادی تولید کند. مشخصا سامسونگ انتظار فروش زیادی از گلکسی S21 FE خود ندارد. و تنها قصد تولید ۹ میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند را دارد. انتظار می‌رود Galaxy S21 FE در ژانویه ۲۰۲۲ (اواخر دی یا اوایل بهمن) پس از مدت ها تاخیر، رونمایی شود. سامسونگ همچنین بر روی سری گلکسی A خود (شامل گلکسی A13، گلکسی A33 5G و گلکسی A53 5G) حساب ویژه ای باز کرده است و قصد تولید ۷۸ میلیون از این سری را دارد.

مطابق با گزارش SamMobile، سامسونگ برنامه ریزی دقیق و خوبی بر روی گوشی های تاشو خود داشته است. و در حال حاضر نیز این سری از تلفن های هوشمند این شرکت فروش خوبی را تجربه می‌کنند. این شرکت تاکنون سه نسل از گوشی‌های تاشو را در سطح جهانی عرضه کرده است. سامسونگ با معرفی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ قیمت ها را نسبت به نسل قبل کاهش داد و در عین حال طراحی و مشخصات فنی این دستگاه ها بهبود خوبی را تجربه کردند. پس جای تعجب نیست که مردم به سمت خرید این سری از گوشی های هوشمند سامسونگ کشیده شده اند.

تاریخ معرفی و عرضه گلکسی S21 FE و گلکسی S22 سامسونگ فاش شد

با توجه به تعیین هدف فروش ۱۰ میلیونی گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴، آیا سامسونگ موفق به انجام این کار خواهد شد؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی