حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم ۲۸ آبان اگزینوس سامسونگ شامل معرفی تراشه جدیدی نخواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

برخلاف انتظارات ما پیرامون معرفی حداقل یک تراشه در سطح پرچمدار و یا میان‌رده در رویداد اگزینوس سامسونگ در تاریخ ۲۸ آبان‌ماه، هیجان این مراسم کوتاه خواهد بود؛ زیرا سامسونگ رسماً اعلام کرده است که در این رویداد، هیچ تراشه جدیدی از سری Exynos این شرکت معرفی نخواهد شد. به‌طور خلاصه، ما اگزینوس 2200 یا هر چیپست دیگری که پیش‌تر شایعه شده بود که از سوی سازنده عرضه می‌شود را مشاهده نخواهیم کرد.

عدم معرفی تراشه جدیدی از سوی سامسونگ در رویداد اگزینوس پیش‌رو

اگرچه غول کره‌ای در حساب رسمی اینستاگرام خود به‌طور اجمالی اعلام کرده بود که احتمالا یک تراشه از سری اگزینوس را در نیمه دوم نوامبر معرفی می‌کند، اما ظاهرا این اتفاق نخواهد افتاد؛ زیرا به‌تازگی در توییت رسمی سامسونگ، این شرکت ما را در مورد برخی از اخبار ناخوشایند پیرامون عدم بروزرسانی چیپست پرچمدار خود، آگاه کرده است. به‌جای هرگونه معرفی رسمی، سامسونگ اعلام کرده که تغییراتی را در حساب رسانه‌های اجتماعی خود اعمال خواهد کرد، و صادقانه بگویم که این مورد، به‌سختی هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

اعلام این خبر بدان معناست که کوالکام با معرفی اسنپدراگون 898 خود که در اجلاس فناوری اسنپدراگون 2021 در تاریخ ۹ آذرماه آغاز خواهد شد، رونمایی از تراشه پرچمداران اندرویدی سال آینده را زودتر آغاز خواهد کرد. با این حال، حتی اگر Exynos 2200 حضور خود را دیرتر اعلام کند، ارقامی که پیش‌تر در بنچمارک این پردازنده به‌بیرون درز کرده بود، نشان می‌داد که بهبودهای قابل‌توجهی را نسبت به Exynos 2100 ارائه می‌دهد.

عدم معرفی تراشه جدیدی از سوی سامسونگ در رویداد اگزینوس پیش‌رو

عدم معرفی تراشه جدیدی از سوی سامسونگ در رویداد اگزینوس پیش‌رو

اخیراً گزارش دادیم که پردازنده گرافیکی Exynos 2200 که ممکن است دارای شش هسته گرافیکی RDN2 باشد، 34 درصد عملکرد بهتری را در مقایسه با Exynos 2100 ارائه می‌دهد. حتی گفته می‌شود که قدرت گرافیکی این تراشه، چیپست‌های A15 اپل و اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام را نیز پشت‌سر می‌گذارد. یکی از دلایلی که باعث می‌شود تعداد زیادی از کاربران از دیدن پردازنده گرافیکی Exynos 2200 در عمل هیجان‌زده شوند، می‌تواند این موضوع باشد که اولین باری است که سامسونگ با AMD همکاری کرده تا یک پردازنده گرافیکی را وارد خانواده ARM Mali کند.

درگذشته، پاشنه آشیل همیشگی سامسونگ برای سری Exynos، عملکرد ضعیف پردازنده گرافیکی آن بود؛ زیرا تست‌های صورت‌گرفته در بنچمارک‌های مربوط به اگزینوس‌های قبلی سامسونگ، همیشه اوقات این تراشه را پشت‌سر رقیبان خود از لحاظ قدرت گرافیکی قرار می‌داد.

دیدگاه شما چیست؟ آیا از اینکه سامسونگ از نسل جدید تراشه Exynos 2200 خود در رویداد اگزینوس پیش‌رو رونمایی نمی‌کند، ناامید شده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی