حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمسخر اپل توسط سامسونگ با اهدای پارچه تمیزکننده رایگان

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

پارچه پولیش جدید اپل، موضوع صحبت و تمسخر بسیاری از محافل حوزه فناوری در هفته‌های گذشته بوده است و طبق معمول، سامسونگ نیز به‌عنوان رقیب اصلی شرکت آمریکایی، همیشه تیکه خود را به اپل درباره موضوعات مختلف این‌چنینی می‌اندازد. درحالی‌که اپل برای پارچه پولیش خود مبلغی معادل 19 دلار دریافت می‌کند، سامسونگ با ارائه پارچه‌های پولیش رایگان به خریداران، پیشنهاد اپل را به‌تمسخر گرفته است.

اهدای پارچه تمیزکننده رایگان توسط شعبه آلمان سامسونگ

به نقل از وبلاگ هلندی Galaxy Club، کاربران سامسونگ می‌توانند از طریق اپلیکیشن این شرکت در آلمان، یک «پارچه تمیزکننده نرم مخملی» برای گوشی‌های خود درخواست کنند. در این میان، حداقل 1000 دستمال مرطوب موجود بوده، اما به‌مرور زمان همگی به کاربران این شرکت اهدا شده است.

مشخص نیست که آیا سامسونگ به ارائه پارچه‌های پولیش بیشتری ادامه می‌دهد یا خیر، به‌خصوص که اپل نیز با تاریخ‌های طولانی ارسال برای مشتریان خود مشکل دارد. به این صورت که اگر امروز یک پارچه پولیش اپل سفارش دهید، این محصول تا سال 2022 به دستتان نمی‌رسد.

طبق گفته این وبلاگ، سامسونگ پارچه‌های پولیش رایگان را به خریداران طیف وسیعی از تلفن‌های هوشمند خود، ازجمله گلکسی گلکسی A52s، گلکسی S21، گلکسی Z Flip 3 و گلکسی Z Fold 3 ارائه می‌کند.

این موضوع پس از آن اتفاق می‌افتد که اپل در رویداد “Unleashed” خود، جایی‌که این شرکت از مک بوک پرو جدید و ایرپادز نسل سوم رونمایی کرد، یک پارچه پولیش گران‌قیمت 19 دلاری را نیز عرضه کرد.

اهدای پارچه تمیزکننده رایگان توسط سامسونگ

اهدای پارچه تمیزکننده رایگان توسط سامسونگ

یکی از چیزهایی که توجه مردم را به خود جلب کرد این واقعیت بود که اپل می‌گوید کدام محصولات با پارچه پولیش سازگار هستند. این بدان معناست که ازنظر فنی، نمی‌توانید آیفون 4 را با پارچه تمیز کنید.

Parker Ortolani از وب‌سایت 9to5Mac، خوشبختانه توانست پیش از همه، پارچه پولیش اپل را تهیه کرده و آن را آزمایش کند:

 توصیه می‌کنم در مورد پارچه پولیش اپل دقت کنید. رنگ خاکستری روشن آن اگر برای تمیز کردن مایعات یا انواع دیگری از لکه‌ها که ممکن است در اثر غذا برجای‌مانده باشد استفاده شود، می‌تواند به‌راحتی کثیف شود. اگر این کار را انجام داده و یک پارچه جدید می‌خواهید، بایستی تا سال ۲۰۲۲ منتظر بمانید.

 درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا راه‌های مطمئنی برای تمیز کردن پارچه پولیش وجود دارد یا خیر. مطمئناً این امکان وجود دارد که بتوان آن را با دست شست و یا در ماشین لباسشویی انداخت. اما ازآنجایی‌که ما کاملاً مطمئن نیستیم که از چه چیزی ساخته شده است، من از انجام هر کار بیش‌ازحد احمقانه‌ای اجتناب می‌کنم.

اکنون باید منتظر ماند و دید پارچه پولیش سامسونگ در مقایسه با اپل چگونه است. کدام یک بهتر تمیز می‌کند و بهتر نیز تمیز می‌شود.

دیدگاه شما راجع‌به تیکه تمسخرآمیز شعبه آلمان سامسونگ به اپل پیرامون عرضه پارچه تمیزکننده با قیمت ۱۹ دلار و درعوض اهدای پارچه رایگان به کاربران این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

سامسونگ اوج عقب ماندگی رو در رفتارهایش نشان می دهد!

جالبه تا حالا هرچیزی از اپل رو که مسخره کرده خودشم انجام داده. واقن آدم میمونه چی بگه…

Amir7090

واقعا که

فردا میاد با اس ۲۲ یه تیکه گونی معرفی میکنه🤣🤣🤣
بدو بدو این مطلبو هم پاک میکنه

Auroro

وای چه مسخره بازی ای شده، کدوم پارچه بهتر پاک میکنه🤣

mehpsa

اپل فراتر از یک سیب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی