حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چین پارچه تمیزکننده مشابه اپل را تنها با قیمت ۳ دلار به‌جای ۱۹ دلار به‌فروش می‌رساند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی

یکی از محصولاتی که در ماه گذشته در فضای رسانه‌ای موردبحث قرار گرفت، پارچه تمیزکننده اپل با بافت نانو بود. مزیت اصلی این پارچه، یک ماده نرم و غیر ساینده است که باعث می‌شود بتوانید با اطمینان کامل دستگاه خود را تمیز کنید. گروه iFixit نیز در ادامه موفق شد تست‌های مختلفی را بر روی این تکه پارچه انجام دهد که البته درنتیجه این آزمایشات آمده است که “تفاوت زیادی با میکروفیبر معمولی ندارد”. ازآنجایی‌که چینی‌ها به ارائه‌ی مدل طرح جایگزین مشابه یک محصول اصلی شهرت دارند، حال به‌تازگی یک پارچه تمیزکننده مشابه اپل توسط چین در فروشگاه‌های این کشور با قیمت تنها ۳ دلار به‌جای ۱۹ دلار به‌فروش می‌رسد که شاید بتواند جایگزین مناسبی نیز برای نمونه گران‌قیمت شرکت آمریکایی باشد.

پارچه تمیزکننده چین مشابه نمونه اپل

یک نسخه مقرون‌به‌صرفه از دستمال ممتاز اپل به‌طور فعال در فروشگاه‌های آنلاین چینی معامله می‌شود. در خود صفحه محصول آمده است که “همان مدل اپل، مستقیماً از کارخانه، مانند وب‌سایت رسمی”. این پیام را می‌توان این‌طور تعبیر کرد که در کارخانه‌ای که دستمال‌های اپل واقعی تولید می‌شود، خط تولیدی راه‌اندازی کرده‌اند و پارچه‌ای مشابه را با قیمت کمتری به‌فروش می‌رسانند که تنها تفاوتی که با نسخه اصلی دارد، نبود لوگوی اپل بر روی آن است.

این دستمال فقط با قیمت 2.63 دلار عرضه می‌شود. اگرچه تقاضا برای پارچه اپل بالا بوده و تحویل سفارشات آن نیز، سال آینده بدست مشتریان می‌رسد، اما نسخه چینی آن هم‌اکنون آماده ارسال است. فقط باید بررسی کنیم که آیا این نسخه تقلبی با دستگاه‌های اپل سازگار است و آیا به‌اندازه لوازم جانبی اصلی، کثیفی را از بین می‌برد یا خیر.

پارچه تمیزکننده چین مشابه نمونه اپل

پارچه تمیزکننده چین مشابه نمونه اپل

همه شما می‌دانید که در حین استفاده، گردوغبار روی سطح دستگاه‌ها جمع شده و ممکن است آثار کثیفی و لکه‌های چرب ظاهر شود. به همین دلیل، آنها نیاز به تمیز کردن منظم دارند. بسیاری از مردم به این فکر می‌کنند که از چه محصولاتی استفاده کنند و چگونه به‌درستی از آنها مراقبت کنند. اپل به این مهم رسیدگی کرده و اخیراً تکه یک پارچه تمیزکننده با قیمت بسیار گزاف را نیز به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است.

فروشگاه رسمی این شرکت می‌گوید که این پارچه از یک ماده نرم و غیر ساینده ساخته شده است که «به‌طور ایمن و مؤثر، هر نمایشگری از محصولات اپل ازجمله شیشه‌های با بافت نانو را تمیز می‌کند».شرکت مستقر در کوپرتینو به کاربران Pro Display XDR هشدار می‌دهد که از هیچ پارچه‌ای برای تمیز کردن نمایشگر استفاده نکنند و آن را فقط با یک پارچه مخصوص پاک کنند.

دیدگاه شما پیرامون پیشنهاد چینی‌ها برای تهیه یک پارچه تاحدود زیادی مشابه نمونه اپل تنها با حدود یک‌هفتم قیمت نسخه اصلی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی