حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ در بهار ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

انتظار می‌رود که سامسونگ تبلت های پرچمدار آینده خود را با نام Galaxy Tab S8 در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی رونمایی کند. اکنون، گزارش هایی مبنی بر آغاز تولید انبوه تبلت های سامسونگ در اواخر ژانویه ۲۰۲۲ (اوایل بهمن ۱۴۰۰) وجود دارد. این موضوع در توییتی توسط راس یانگ نیز تایید شده است. همچنین یکی از مشاوران زنجیره تامین نمایشگر در پیامی در توییتر اعلام کرد که تولید گلکسی تب S8 اولترا، S8 پلاس و گلکسی تب A8 در اواخر ژانویه سال میلادی آینده آغاز خواهد شد.

تولید انبوه گلکسی تب S8 اولترا اوایل بهمن آغاز می‌شود

انتظار می‌رود سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ حدود بهار آینده عرضه شود. جالب اینجاست که گلکسی S22، که گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ است. در حال حاضر وارد مرحله تولید انبوه شده است. اما احتمالا همزمان با تبلت های مذکور معرفی خواهد شد.

توییت راس یانگ: تبلت های جدید سامسونگ به مرحله تولید انبوه نزدیک می‌شوند. LCD گلکسی تب A8 در اواسط دسامبر (اواخر آذر) و صفحه نمایش OLED گلکسی تب S8 اولترا و S8 پلاس در اواخر ژانویه (اوایل بهمن) تولید خواهد شد.

رندر Galaxy Tab S8 Ultra با ناچ عریض

انتظار می‌رود که سری گلکسی تب اس ۸ از سه دستگاه Galaxy Tab S8، گلکسی تب اس ۸ پلاس و گلکسی تب اس ۸ اولترا تشکیل شده باشد. به نظر می‌رسد مدل اولترا توجه بیشتر کاربران را به خود جلب کند. یکی از دلایل این امر می تواند اندازه صفحه نمایش آن باشد. این تبلت با نمایشگر بزرگ ۱۴.۶ اینچی OLED عرضه خواهد شد. نشت های اطلاعاتی اخیر حکایت از آن دارند که حاشیه بالایی این تبلت بسیار نازک خواهد بود و از یک بریدگی برای قرارگیری دوربین سلفی استفاده خواهد کرد.

گلکسی تب اس ۸ اولترا جزو اولین تبلت هایی خواهد بود که با چنین ویژگی طراحی عرضه می‌شود. سامسونگ می‌خواهد این تبلت پرچمدارش بیشترین عملکرد را داشته باشد. اگرچه بخش زیادی از عملکرد این تبلت به آن بستگی دارد که سامسونگ تا چه اندازه می‌تواند پلتفرم اندروید را بهینه کند.

گلکسی Tab S8 Ultra باتری ١١,۵٠٠ میلی آمپری و نمایشگر ١۴.۶ اینچی خواهد داشت

همان‌طور که منبع این خبر نیز می‌گوید، گوگل قرار است Android 12L را در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی کند. اندروید ۱۲ ال نسخه ویژه ای از سیستم عامل اندروید خواهد بود که برای دستگاه هایی با صفحه نمایش بزرگ مانند تبلت ها و گوشی های هوشمند تاشو بهینه سازی شده است. به این ترتیب، باید دید که آیا سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ به طور پیش‌فرض با اندروید 12L عرضه می‌شود یا اینکه سیستم‌عامل اندروید چه تغییرات خاصی دارد که آن را برای تبلت و گوشی های تاشو مناسب کرده است؟

آیا تبلت های بالارده سامسونگ برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی