حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X30 احتمالاً اولین گوشی با Snapdragon 695 خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

برنامه‌های آنر هنوز برای سال ٢٠٢١ تمام نشده‌اند. چرا که چینی‌ها باز هم قصد ارائه محصولات جدیدی را دارند. آنر X30، یکی از گوشی‌های مورد انتظار آنر در آینده است. حال، گفته می‌شود که این گوشی برای اولین بار از تراشه جدید کوالکام استفاده می‌کند.

آنر X30 به یکی از تراشه‌های جدید کوالکام مجهز می‌شود

آنر چند روز قبل، گوشی‌های Honor X30i و Honor X30 Max را با تراشه مدیاتک معرفی کرد.

 

آنر X30i با Dimensity 810 و نمایشگر ٩٠ هرتزی معرفی شد: فقط ٢١٧ دلار!

 

حال Gizmochina اظهار دارد که چند گوشی جدید از آنر در 3C چین تأیید شده‌اند. طبق گفته‌های بلاگری با نام Panda در ویبو، این گوشی‌های جدید، آنر ۶٠، آنر ۶٠ SE، آنر مجیک ۴ و آنر X30 بوده‌اند. او همچنین برخی از مشخصات Honor X30 را به اشتراک گذاشت. مدل‌های تأیید شده جدید، دارای شماره مدل TNA-AN00/TN00 و ANY-AN00 و LSA-AN00 بوده‌اند. این گوشی‌ها، با شارژر ۶۶ واتی مشاهده شده بودند. بنابراین، ممکن است آنر ایکس ٣٠ نیز دارای جنین شارژری باشد.

آنر ایکس ٣٠ پس از Honor X30i و Honor X30 Max، سومین عضو از خانواده خود خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، ممکن است Honor X30 اولین گوشی مجهز به Snapdragon 695 باشد. ما یپش از این در مورد اسنپدراگون ۶٩۵ که نسخه بهبود یافته Snapdragon 690 است، صحبت کرده بودیم. از مشخصات این تراشه، می‌توان به لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC، پردازنده مرکزی با هسته‌های Kryo 660 و پردازنده گرافیکی Adreno 619 اشاره کرد. کوالکام می‌گوید که این تراشه در بخش‌های پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی، به ترتیب ١۵ و ٣٠ درصد پیشرفت داشته است. اینترنت 5G هم توسط آن پشتیبانی می‌شود.

 

تراشه Snapdragon 778G Plus، اسنپدراگون ۶٩۵ ۵جی، اسنپدراگون ۶٨٠ ۴جی و اسنپدراگون ۴٨٠ پلاس رسماً معرفی شدند!

 

احتمال دارد که این گوشی با دوربین اصلی سه گانه ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی روانه بازار شود. همچنین Digital Chat Station گفته است که این گوشی از نمایشگری با حفره بهره خواهد برد. متأسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه Honor X30 در دسترس نیست. اما ارائه این گوشی در ماه جاری، چندان دور از ذهن نیست. احتمال می‌دهیم که رده Honor X30، از دو گوشی Honor X30i و Honor X30 Max پایین‌تر باشد.

برای یادآوری، Honor X30i دارای تراشه Dimensity 810، دوربین اصلی ۴٨ مگاپیکسلی و نمایشگر ٩٠ هرتزی است. همچنین گوشی Honor X30 Max دارای نمایشگر ٧.٠٩ اینچی، تراشه Dimensity 900، باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و شارژر ٢٢.۵ واتی می‌باشد.

نظر شما در مورد این اطلاعات فاش شده از میان رده جدید آنر، یعنی آنر ایکس ٣٠ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️