حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر رسمی سامسونگ Galaxy Tab A8 لو رفت، تبلت ارزان جدید Samsung

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

تبلت های سری A سامسونگ، مثل موبایل های سری A آن شامل محصولات میان رده می شوند. یکی از مدل های محبوب این خانواده را می توان Galaxy Tab A8 دانست. ۲ سال پیش مدل ۲۰۱۹ گلکسی تب A8 معرفی شد و حالا مدتی هست که کارخانه شایعات درباره مدل ۲۰۲۱ آن صحبت می کنند. به تازگی رندر رسمی سامسونگ Galaxy Tab A8 لو رفت. در این تصویر می توانید تبلت ارزان جدید Samsung را ببینید.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 2021

سامسونگ Galaxy Tab A8 برای اولین بار ۲ ماه پیش بود که دیده شد، سپس چند هفته بعد یک برگه مشخصات دقیق به بیرون درز کرد. این یک تبلت جدید مقرون به صرفه با پنل نمایشگر LCD در اندازه 10.5 اینچی خواهد بود که (ظاهراً) قیمت ۲۶۰ دلار را هدف قرار خواهد داد.

اینطور که مشخص است، معرفی این تبلت آن نزدیک بوده و ایوان بلاس موفق شده است اولین تصویر رسمی از این تبلت را پیدا کند. همانطور که در تصاویر بالا و پایین می بینید، ظاهر این تبلت به سادگی همان چیزی است که از یک تبلت ساده سامسونگ انتظار داریم. تنها چیزی که در این تصاویر می تواند جدید باشد همان تصویر زمینه است که البته خیلی با روند تصاویر زمینه سامسونگ در چند سال اخیر نزدیک است.

سامسونگ Galaxy Tab A8

سامسونگ Galaxy Tab A8

با توجه به مشخصات فاش شده، صفحه نمایش 10.5 اینچی با رزلوشن 1920 در 1200 پیکسل LCD با نسبت تصویر 16:10 و رفرش ریت ۶۰ هرتز خواهد بود و چهار بلندگو با Dolby Atmos در اطراف وجود خواهد داشت. این تبلت همچنین دارای جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت USB-C خواهد بود و بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده است.

این دستگاه مجهز به تراشه Unisoc Tiger T618 خواهد بود، چیزی که دیروز در نتایج Geekbench تایید شد. همجنین انتظار داریم مدل های فقط Wi-Fi با کد عددی SM-X200 و مدل دارای LTE با کد SM-X205 وجود دارد.

بنابراین، چه زمانی می توانیم شاهد گلکسی تب A8 جدید باشیم؟ به گفته راس یانگ (مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر)، تولید انبوه Tab A8 حدود یک ماه و نیم دیگر آغاز می شود، در حالی که مدل های بالاتر و مجهز به نمایشگر OLED یعنی Tab S8 Plus و S8 Ultra حوالی اواخر پاییز امسال به تولید انبوه خواهند رسید.

شما منتظر تبلت اقتصادی جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)