حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت گلکسی تب A8 ۲۰۲۱ سامسونگ در گیک بنچ ظاهر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ گلکسی تب A8 ۲۰۲۱ در بنچمارک گیک بنچ قرار گرفته است. طبق لیست بنچمارک مذکور، این تبلت به ترتیب دارای شماره مدل SM-X200 و SM-X205 است. مدل اول فقط از Wi-Fi پشتیبانی می‌کند، در حالی که مدل دوم که اخیراً در SIG نیز مشاهده شده، از شبکه اینترنت 4G نیز بهره مند خواهد بود.

گلکسی تب A8 ۲۰۲۱ سامسونگ با تراشه UNISOC عرضه می‌شود

با توجه به گزارشات منتشر شده، این دستگاه از تراشه UNISOC T618 (که در تبلت HTC A100 نیز دیده می‌شود) به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم، بهره مند است. انتظار می‌رود در بخش نرم افزار، این تبلت مقرون به صرفه سامسونگ از اندروید ۱۱ و OneUI 3 استفاده کند. متاسفانه گیک بنچ هیچ اطلاعات دیگری درباره گلکسی تب A8 ۲۰۲۱ در اختیار ما نمی‌گذارد. چندی پیش رندر های واضحی از این تبلت منتشر شد که کل طراحی دستگاه را با ابعاد ۲۴۶.۷× ۱۶۱.۸ × ۶.۹ میلی متر نشان می‌داد. طبق این تصاویر، تبلت مذکور دارای بدنه فلزی با حاشیه های ضخیم است. نمایشگر گلکسی تب A8 ۲۰۲۱ اندازه ای ۱۰.۴ اینچی داشته و از نوع TFT با رزولوشن FullHD+ است. دوربین جلو نیز در حاشیه سمت راستی دستگاه قرار گرفته است.

رندر Galaxy Tab A8 2021

گزارش دیگری حاکی از آن است که این تبلت با دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۱۵ وات عرضه خواهد شد. پیش بینی می‌شود که Galaxy Tab A8 2021 در سه رنگ نقره ای، خاکستری و طلایی به دست کاربران برسد. سامسونگ هنوز تاریخ معرفی Galaxy Tab A8 2021را اعلام نکرده است.

طراحی جدید تبلت ارزان سامسونگ را ببینید: Galaxy Tab A8 2021

با توجه به مشخصات فاش شده، می‌دانیم که با دستگاه مقرون به صرفه و ارزان قیمتی روبرو خواهیم بود. چندی پیش نیز طراحی‌ این تبلت مشخص شد، که با توجه به صفحه نمایش TFT و حاشیه های زیاد آن، کمی نا امید کننده به نظر می‌رسید. در حقیقت این تبلت جدید سامسونگ از نظر طراحی پیشرفت زیادی را نسبت به نسخه ۲۰۱۹ خود تجربه نکرده است. شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

امتیاز دوربین اصلی و سلفی پیکسل ۶ پرو منتشر شد dxo

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی