حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت اچ تی سی A100 با تراشه UNISOC Tiger T618 رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی، تبلت

اوایل ماه گذشته، یک تبلت HTC در کنسول Google Play مشاهده شد. این دستگاه اکنون به طور رسمی و در روسیه با نام تبلت اچ تی سی A100 رونمایی شده است. این تبلت دارای مشخصات میان رده با قیمتی کمتر از 300 دلار است.

تبلت اچ تی سی A100

تبلت HTC A100 دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1920 در 1200 می باشد. صفحه نمایش در یک شاسی آلومینیومی با گوشه های گرد قرار گرفته است. حاشیه هایی در اطراف صفحه نمایش وجود دارد و در حالی که همگون نیستند، باریک ترین هم نیستند. با این حال، ضخامت آنها از هر طرف یکسان است.

تبلت اچ تی سی A100

تبلت اچ تی سی A100

اچ تی سی برای جدیدترین تبلت خود از UNISOC Tiger T618 استفاده کرده است، همان چیپست که در گوشی هایی مانند ZTE Axon 20 4G و Blade V30 و تبلت Alldocube iPlay 40 دیده ایم. پردازنده ۱۲ نانومتری دارای یک پردازنده 8 هسته ای است که از دو هسته Cortex-A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با کلاک 2.0 گیگاهرتز تشکیل شده است. همچنین دارای GPU Mali G52 MP2 است.

این پردازنده با 8 گیگابایت رم DDR3 و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه شده است. یک اسلات کارت MicroSD وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد تا حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافی اضافه کند. این تبلت همچنین با سینی هیبریدی خود از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.

در پشت HTC A100 دو دوربین وجود دارد، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی. همچنین دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای تماس های ویدئویی است. دو شیار بلندگو در پایین وجود دارد و در طرف سینی سیم کارت و پورت USB-C یک جک صدا قرار دارد. این تبلت دارای ظرفیت باتری 7000 میلی آمپر ساعتی بوده شارژرش درون جعبه ارایه می شود. در بخش نرم افزار خوشبختانه اندروید ۱۱ را ارایه می کند.

تبلت HTC A100 در حال حاضر برای خرید در روسیه با قیمت معادل ۲۷۳ دلار موجود است.

نظر شما درباره این تبلت HTC چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جز پردازنده بقیه موارد قابل قبوله براش شروع دوباره
مدیاتک هلیو یا سری ۴ اسنپ هم میذاشت جواب بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)