حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سازگاری بتای Android 12L با گوگل پیکسل 3a و 3a XL تایید شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، اندروید ۱۲، گوگل

پشتیبانی مناسب و کامل از جمله نکات مثبتی است که شرکت گوگل در قابل محصولات خود، تمرکز خاصی بر آن دارد. به تازگی سازگاری بتای Android 12L با گوگل پیکسل 3a و 3a XL تایید شده است. اینطور که به نظر می‌رسد، گوگل برنامه خاصی برای دستگاه‌های قدیمی خود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سازگاری بتای Android 12L با گوگل پیکسل 3a و 3a XL؛ پشتیبانی به سبک گوگل…!

همانطور که می‌دانید، دو دستگاه Pixel 3 و 3 XL حالا به پایان دوره پشتیبانی نرم‌افزاری خود رسیده‌اند. گوشی‌های نسل بعدی آن‌ها نیز گوگل پیکسل 3a و 3a XL هستند که این دو دستگاه قرار است آخرین وصله امنیتی خود را در ماه مه 2022 (اردیبهشت 1401)دریافت کنند. زمانی که برنامه آپدیت زودتر از زمان مقرر اعلام شد، مشخص نبود که Pixel 3a duo واجد شرایط اندروید 12L بتا باشد یا خیر.

سازگاری بتای Android 12L با گوگل پیکسل 3a و 3a XL

صفحه Android 12L آپدیت شده است و تأیید می‌کند که Google Pixel 3a و Google Pixel 3a XL واجد شرایط دریافت نسخه‌های بتای Android 12L هستند. اندروید 12 ال قرار است نسخه اول بتا خود را از ماه دسامبر دریافت کند و انتظار می‌رود نسخه نهایی آن در سه ماهه اول سال 2022 منتشر شود.

Android 12L نسخه‌ای از اندروید است که برای تبلت‌ها، دستگاه‌های تاشو و دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ChromeOS طراحی شده است. این نسخه برای دستگاه‌هایی با نمایشگرهای بزرگ‌تر بهینه شده است. همچنین باید گفت که Android 12L یک آپدیت افزایشی برای گوشی‌های هوشمندی مجهز به اندروید 12 خواهد بود.

اندروید ۱۲ ال (Android 12L) نسخه اختصاصی این سیستم‌عامل برای نمایشگرهای بزرگ است

اعلان‌ها، تنظیمات سریع، صفحه قفل و صفحه‌های اصلی برای نمایشگرهای بزرگ‌تر با طرح‌بندی‌های دو ستونی جدیدی بهینه شده‌اند. وب سایت خبری gsmarena گزارش می‌دهد که اگر زمانی برنامه‌ای برای استفاده در صفحه نمایش‌های بزرگ بهینه سازی نشده باشد، به کاربران فروشگاه گوگل پلی اطلاع داده می‌شود. این مسئله توسعه دهندگان را مجاب می‌کند تا برنامه‌های خود را آپدیت کنند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما هم از دستگاه‌های مذکور استفاده می‌کنید؟ آیا در این برنامه بتا شرکت خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان