حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر سامسونگ Galaxy A13 5G از جعبه حذف شده است!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ سیاست‌های خاص خود را دارد. البته این سیاست‌ها، ممکن است گاه و بی گاه، دستخوش تغییراتی شوند. سامسونگ در ابتدا، اپل را به دلیل حذف شارژر از جعبه مسخره می‌کرد. اما اکنون، شارژر سامسونگ Galaxy A13 5G از جعبه حذف شده است!

حذف شارژر سامسونگ Galaxy A13 5G از جعبه!

سامسونگ دیروز گوشی Galaxy A13 5G را با تغییرات بسیاری در آمریکا معرفی کرد.

 

سامسونگ گلکسی A13 5G معرفی شد: ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ با دوربین ۵٠ مگاپیکسلی

 

به نقل از Gizmochina، دیروز سامسونگ گوشی مقرون به صرفه و جدید Galaxy A13 5G را رونمایی کرد. این گوشی به عنوان ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ در آمریکا عرضه شد. نکته جالب، این است که این گوشی، یک سری نقاط اشتراک با گوشی‌های گران قیمت سامسونگ دارد.

سال گذشته و پس از معرفی سری آیفون ١٢، اپل تصمیم گرفت تا شارژر را از جعبه گوشی‌های هوشمند خود حذف کند. پس از اپل، چند تولید کننده اندرویدی دیگر از جمله سامسونگ، این سیاست را برای برخی از محصولات خود نیز اتخاذ کردند. بیش از یک سال پس از این اتفاق، سامسونگ گوشی مقرون به صرفه Galaxy A13 5G را معرفی کرد. اما این گوشی، از دسته همان محصولاتی است که در جعبه خود، از شارژر بی بهره مانده‌اند! غول فناوری کره‌ای پس از معرفی ارزان‌ترین گوشی 5G خود، به این موضوع نیز اشاره کرده است.

شارژر سامسونگ Galaxy A13 5G

گلکسی A13 5G، یک گوشی جدید از سامسونگ با برچسب قیمتی ٢۴٩.٩٩ دلاری در آمریکا است. معمولاً سامسونگ در جعبه گوشی‌های سری Galaxy A، همواره هدفون و شارژرهایش را قرار داده است. اما جدیدترین دستگاه این سری، هیچ یک از اقلام نام برده را به همراه ندارد. قابلیت سفارش آنلاین این گوشی اقتصادی، از فردا و از طریق اپراتور AT&T در ایالات متحده آمریکا در دسترس خواهد بود.

اگر می‌خواهید این گوشی را تهیه کنید و وسیله‌ای برای شارژ کردن آن ندارید، باید حتماً یک شارژر جدید را برای آن خریداری کنید. سامسونگ پیشنهاد می‌کند تا چنین لوازمی را حتماً به صورت رسمی از این شرکت تهیه کنید. برای مرور، سامسونگ Galaxy A13 5G یک گوشی رده پایین با تراشه ٧ نانومتری Dimensity 700، باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی، شارژر ١۵ واتی، دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی، نمایشگر ٩٠ هرتزی و اندروید ١١ است. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون هم در این گوشی قرار داده شدند.

نظر شما در مورد حذف شارژر سامسونگ Galaxy A13 5G از جعبه این دستگاه چیست؟ آیا سامسونگ کار منطقی را انجام داده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️