حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Meta (فیسبوک سابق) در دست توسعه است

متا یا همان فیسبوک سابق، نامی است که قرار است بیشتر آن را بشنویم. زیرا متا در حال گسترش فعالیت‌های خود است. اخیراً تصویری از ساعت هوشمند Meta یا همان فیسبوک سابق فاش شده است. در ادامه، نگاهی به گمانه زنی‌های پیرامون آن داریم.

ساعت هوشمند Meta به زودی از راه خواهد رسید

فیسبوک رسماً اعلام کرد که نام جدیدش متا است. نام شبکه اجتماعی این کمپانی، همان فیسبوک است.

 

با فیسبوک خداحافظی کنید؛ نام جدید فیسبوک، Meta است!

 

به گزارش GizChina، به تازگی تصویری از ساعت هوشمند کمپانی متا یا همان فیسبوک سابق فاش شده است. در جریان رویداد Connect 2021 که اخیراً به پایان رسیده است، فیسبوک رسماً اعلام کرد که نام جدیدش، Meta است. مارک زاکربرگ طی ماه‌های قبل با TheVerge در مورد پروژه‌های شرکت صحبت کرده بود. به گفته او، متا می‌خواهد اپلیکیشن‌ها و فناوری‌های جدیدی را تحت یک برند واحد معرفی کند.

در این بین، مارک زاکربرگ گفت که متا تمام تلاش خود را به احیای متاورس معطوف نمی‌کند. بلکه متا قصد دارد تا باعت شود کاربران تجارت خود را توسعه بدهد، جوامع جدیدی را کشف کند و با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنند. حال، مدت کوتاهی پس از ارائه این بیانیه، تصویر محصول جدید متا که یک ساعت هوشمند جدید است لو رفته است.

به گزارش بلومبرگ، ساعت هوشمند متا مجهز به نمایشگر دایره‌ای و دوربین سلفی در قاب جلویی خواهد بود. این تصویر، در ابتدا توسط استیو موزر که توسعه دهنده یکی از اپلیکیشن‌های آیفون در این شرکت است فاش شده است. ظاهراً این ساعت خوشمند، کمی مشابه با ساعت‌های هوشمند با لبه‌های نمایشگر خمیده است. علاوه بر این، دکمه کنترل اعمال در کنار این محصول واقع شده است.

ظاهراً این ساعت هوشمند دارای طراحی با قابلیت جدا شدن بند است. علاوه بر این، دوربین سلفی این ساعت هوشمند در قاب جلویی خبر از پشتیبانی آن از ویدئو کنفرانس می‌دهد. نکته دیگری که در مورد این ساعت هوشمند در تصویر لو رفته آن به چشم می‌خورد، قرارگیری دوربین سلفی در ناچ قطره‌ای است. این نشان می‌دهد که با یک ساعت هوشمند نسبتاً عجیب روبه‌رو هستیم. بند این ساعت هوشمند، قابل تعویض است.

اما متا دقیقاً در آینده چه خواهد کرد؟ خب، این تصویر در اپلیکیشن متا فاش شده است که با آن می‌تواند عینک هوشمند Facebook را کنترل کرد. برای یادآوری، هیچ کدام از محصولات رقیب از جمله اپل واچ، با دوربین عرضه نمی‌شوند. در نتیجه، این ساعت هوشمند متمایز از رقبا خواهد بود.

اگر گزارشات قبلی صحت داشته باشند، ساعت هوشمند Meta احتمالاً در سال ٢٠٢٢ میلادی روانه بازار شود. گذشته از این‌ها، گزارشات قبلی نشان می‌دهند که متا در حال توسعه یک گجت پوشیدنی جدید با دوربین دوگانه است. حتی برخی ادعا می‌کنند که متا قصد معرفی سه ساعت هوشمند را دارد! گفته می‌شود که متا با اپراتورهای پیشتاز ایالات متحده آمریکا برای ارائه پشتیبانی یکپارچه از LTE همکاری کرده است. رنگ بندی این ساعت هوشمند، طلایی، مشکی و سفید خواهد بود. این ساعت هوشمند احتمالاً قیمت ۴٠٠ دلاری دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که متا بتواند به یکی از بازیگران مطرح این بازار تبدیل شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️