حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشتراک اینستاگرام بدون تبلیغات توسط متا ارائه شد: ماهانه ۱۳ یورو

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

به نظر می‌رسد که آینده پلتفرم و سرویس‌های مختلف به شکل اشتراکی خواهد بود. پس از رونمایی از اشتراک‌های جدید ایکس (توییتر سابق) حالا نوبت به متا است که برای تجربه بدون تبلیغات دو پلتفرم بسیار بزرگ و محبوب خود اشتراک بفروشد! اشتراک اینستاگرام بدون تبلیغات توسط متا ارائه شده که ماهانه ۱۳ یورو برای کاربران موبایل (و ۱۰ یورو برای دسکتاپ) آب می‌خورد.

اشتراک اینستاگرام بدون تبلیغات

یک ضرب‌المثل قدیمی وجود دارد که می‌گوید:

«اگر برای یک محصول پولی پرداخت نمی‌کنید، پس خود شما محصول هستید!»

در پلتفرم‌های اجتماعی نیز از نمایش تبلیغات تا فروش بیگ‌دیتا کسب درآمد می‌شود که برمبنای تعامل کاربر حاصل خواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد که روند در حال تغییر است.

متا اکنون به کاربران بازار اروپا کنترل بیشتری بر روی داده‌های خود می‌دهد. آن‌ها می‌توانند بدون دیدن هیچ تبلیغاتی در فیس‌بوک و اینستاگرام حضور داشته باشند اما این تجربه به ازای پرداخت هزینه ماهانه قابل دسترس خواهد بود.

کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام در اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس اکنون می‌توانند با پرداخت ۹.۹۹ یورو در ماه برای وب و یا ۱۲.۹۹ یورو در ماه برای iOS و Android، تجربه‌ای بدون تبلیغات را در سراسر پلتفرم‌های اجتماعی متا تجربه کنند.

این هزینه ماهانه تمام حساب‌های مرتبط فیس‌بوک و اینستاگرام متعلق به یک کاربر را تا تاریخ 1 مارس 2024 پوشش می‌دهد. پس از آن، تجربه بدون آگهی در هر حساب کاربری اضافی، 6 یورو در ماه در وب و 8 یورو در اندروید و iOS هزینه دارد.

متا می‌گوید:

ارائه این گزینه برای کاربران امکان خرید اشتراک در جهت تجربه بدون تبلیغات را فراهم و الزامات ریگولاتوری اروپا را متعادل می‌کند. در عین حال به کاربران حق انتخاب می‌دهد و به Meta اجازه می‌دهد به ارائه خدمات به همه مردم در اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس ادامه دهد. دیوان دادگستری اتحادیه اروپا (CJEU) در حکم خود صریحاً تشخیص داد که یک مدل اشتراک ماهانه شکل معتبری از رضایت برای یک سرویس دارای تبلیغات است.

بیانیه مطبوعاتی متا همچنین در مورد تعهدش به حفظ امنیت اطلاعات کاربرانش و مطابق با مقررات عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا (GDPR) و قانون بازارهای دیجیتال (DMA) صحبت می کند.

شما چطور ترجیح می‌دهید؟ اشتراک ماهانه بدون تبلیغات یا تجربه رایگان با تبلیغات؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)