حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیوی تبلیغ Pixel 5a گوگل توسط یک اپراتور ژاپنی لو رفت!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، تماشا کنید، شایعات، گوگل

گوگل مدتی است که از گوشی جدیدی پرده برداری نکرده است. هم اکنون، شایعات مختلفی در مورد سری Pixel 6 وجود دارد و حتی گوگل نیز پیش رونمایی این خانواده را مدتی پیش انجام داد. با این وجود، گوشی Pixel 5a زودتر از خانواده پیکسل ۶ از راه می‌رسد. به همین ترتیب، ویدیوی تبلیغ Pixel 5a به تازگی لو رفته است. در ادامه، به جزئیات موجود در این ویدئو خواهیم پرداخت.

ویدیوی تبلیغ Pixel 5a از سوی یک اپراتور ژاپنی لو رفت

پیکسل 5a، مدت زیادی است که در شایعات حضور دارد. اما تا به امروز، گوگل به صورت رسمی وجود این گوشی را تأیید نکرده است. ما پیش از این تصویری از قطعات Pixel 5a را دیدیم که اطلاعات جذابی را به ما ارائه می‌داد.

 

تصاویری از گوگل Pixel 5a 5G لو رفت: تاریخ معرفی ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ و قیمت ۴۵۰ دلار

 

در میان سکوت خبری گوگل و عدم انتشار جزئیات جدید از Pixel 5a، این گوشی هر روز در تصاویر و ویدئوهای بیشتری لو می‌رود. به همین صورت، امروز Pixel 5a نیز در یک ویدیوی تبلیغاتی دیده شده است. این ویدئو، ظاهراً رسمی است. چرا که اثرات زیادی از یک تبلیغ رسمی می‌توان در آن مشاهده کرد. با این حال، باید بگوییم که حتی این ویدیوی تبلیغ Pixel 5a توسط گوگل منتشر نشده است.

بلکه این ویدئو، به صورت تصادفی و توسط یک اپراتور در ژاپن لو رفته است. بنابراین، می‌توانیم جزئیات موجود در این ویدئو را تا حدود زیادی باور کنیم. از سوی دیگر، جزئیات موجود در این ویدئو با شایعات قبلی نیز مطابقت دارند. بنابراین، می‌توانیم تا حد زیادی محتوای آن را باور کنیم. این ویدیو، از سوی یک کاربر توئیتر با نام Saran به اشتراک گذاشته شده است. خب، در ابتدا اجازه بدهید تا ویدیوی تبلیغ Pixel 5a را تماشا کنیم:

ویدئو را پلی می‌کنیم؛ در ابتدا، می‌بینیم که این ویدئو، بیشتر بر روی عملکرد در بخش عکاسی متمرکز است. این موضوع، نشان می‌دهد که گوگل مانند همیشه، تمرکز خود را بر روی اعمال برترین الگوریتم‌های نرم افزاری خود گذاشته است تا کاربران بتوانند تجربه کاربری کم نقصی را داشته باشند. این گوشی، قابلیت‌های جذابی در بخش عکاسی کلوز آپ و فوکوس در فاصله نزدیک دارد.

در نهایت، این گوشی در ویدئوی مورد اشاره به نمایش در می‌آید. شما می‌توانید به سادگی ظاهر این گوشی را در ویدیوی جدید آن مشاهده کنید. به طور دقیق‌تر، در قاب پشتی این گوشی، ماژول دوربین اصلی دوگانه قرار گرفته است. حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی نیز در قاب پشتی تعبیه شده است.

بر روی فریم این گوشی نیز می‌توان دکمه پاور با رنگ متمایز از بدنه را مشاهده کرد. قاب جلویی این گوشی نیز از همان طراحی نسل قبل استفاده می‌کند. به همین صورت، شاهد استفاده از دوربین سلفی تکی واقع در حفره نمایشگر سمت چپ هستیم. گفتنی است که این گوشی، دارای جک ٣.۵ میلی متری هدفون و. درگاه Type-C نیز می‌باشد. رنگ به نمایش در آمده در ویدیوق تبلیغ Pixel 5a، سبز است.

پیکسل 5a

پیکسل 5a

نظر شما در مورد این ویدیو چیست؟ آیا طراحی نهایی Pixel 5a و رنگ آن را می‌پسندید؟ چه انتظاراتی از Pixel 5a 5G دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️