حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ جدید ردمی نوت ١١ پرو در تصاویر رسمی به نمایش در آمد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی، شایعات

ردمی تا دو روز دیگر از نسل جدید گوشی‌های سری محبوب ردمی نوت خود پرده بر می‌دارد. این نسل، بر خلاف قبل ابتدا در چین معرفی می‌شود. در همین راستا، رنگ جدید ردمی نوت ١١ پرو در پوستر رسمی به نمایش در آمده است. در ادامه، نگاهی اجمالی به این رنگ زیبا خواهیم داشت.

رنگ جدید ردمی نوت ١١ پرو و نمایش کامل طراحی این گوشی در پوستر جدید!

ما طی چند روز گذشته، مروری بر پوسترهای رسمی Redmi Note 11 و همچنین نگاهی به رنگ سبز آن داشتیم.

 

پوسترهای رسمی ردمی Note 11 شیائومی خبر از طراحی با لبه های صاف و رنگ سبز می دهد

 

بر اساس گزارش Gizmochina، سری ردمی نوت ١١ پس فردا در چین برای اولین بار رونمایی خواهد شد. تاکنون، ردمی تنها پوسترها و تصاویر رنگ سبز گوشی‌های این سری را به اشتراک گذاشته بود. حال، چینی‌ها یک پوستر دیگر را از گوشی جدید این سری منتشر کرده‌اند که طراحی کامل آن را در رنگ زیبای Shadow Dream Galaxy نشان می‌دهد. این تصویر، قاب جلویی ردمی نوت ١١ پرو را نیز نمایش می‌دهد. این رنگ جدید ردمی نوت ١١ پرو، حالت گردینت دارد.

همان طور که مشخص بود، این گوشی دارای حفره نمایشگر کوچک و حاشیه نسبتاً ضخیم در پایین است. ظاهراً قاب پشتی این گوشی، از جنس شیشه است. در گوشه سمت چپ، ماژول دوربین اصلی سه گانه مستطیلی شکل تعبیه شده است. درون این ماژول، دوربین اصلی سه گانه ١٠٨ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HM2 تعبیه شده است. در حالی که در تصویر مشخص نیست، اما حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی بر روی فریم واقع شده است.

انتظار می‌رود که ردمی نوت ١١ مجهز به نمایشگری از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و وضوح +Full HD باشد. احتمالاً دوربین سلفی آن، ١۶ مگاپیکسلی است و دوربین اصلی نیز متشکل از سنسورهای ٢+٨+١٠٨ مگاپیکسلی است. استفاده از تراشه Dimensity 920 در نوت ١١ پرو محتمل است. ظاهراً ٨ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی را همراهی می‌کنند. ظرفیت باتری این گوشی ۴,۵٠٠ یا ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت خواهد بود. شارژر آن نیز ۶٧ واتی است.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ فکر می‌کنید که طراحی این دستگاه چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️