حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید گلکسی واچ ۴ با ارائه ویژگی تشخیص سقوط و واچ‌فیس‌های جدید منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، ساعت هوشمند، سامسونگ

از زمان معرفی ساعت هوشمند جدید سامسونگ در مردادماه، چند بروزرسانی جزئی برای گلکسی واچ ۴ ارائه شده است؛ اما امروز سامسونگ، سرانجام اولین آپدیت اصلی خود را برای این محصول منتشر کرد. این بروزرسانی ویژگی‌هایی ازجمله تشخیص سقوط، واچ‌فیس‌های جدید و موارد دیگر را به این ساعت اضافه می‌کند.

آپدیت جدید گلکسی واچ ۴

آپدیت جدید Galaxy Watch 4 که به‌زودی از طریق برنامه Galaxy Wearable در دسترس قرار می‌گیرد، چندین تغییر قابل‌توجه را با خود به همراه دارد که شاید بزرگ‌ترین آنها، بازگشت قابلیت تشخیص سقوط باشد.

این ویژگی ایمنی پیش از این در Galaxy Watch 3 پشتیبانی می‌شد، اما در تغییر به Wear OS حذف شد. نکته جدیدی که در این میان وجود دارد اینست که گلکسی واچ ۴ می‌تواند تشخیص دهد که آیا شما نه‌تنها در حین ورزش بلکه در هنگام ایستادن نیز زمین خورده‌اید که بدیهی است این ویژگی به‌ویژه برای کاربران مسن بسیار ارزشمند است. برای دستیابی به آن، باید حساسیت را به‌صورت دستی افزایش دهید، اما درهرصورت این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا برای حداکثر 4 مخاطب از پیش انتخاب‌شده، هشدارهای SOS را ارسال کند. سامسونگ می‌گوید ویژگی تشخیص سقوط حتی اگر با تلفن سامسونگ جفت نشده باشید نیز کار می‌کند.

واچ‌فیس‌های تازه در آپدیت جدید گلکسی واچ ۴

واچ‌فیس‌های تازه در آپدیت جدید گلکسی واچ ۴

علاوه‌بر این، سامسونگ یک کنترل ژست جدید به گلکسی واچ 4 اضافه کرده است که حرکت مچ دست را می‌توان برای باز کردن یک برنامه و یا شروع یک تمرین یا استفاده از ویژگی‌های دیگر بدون لمس صفحه‌نمایش سفارشی کرد.

این بروزرسانی همچنین مجموعه واچ‌فیس‌های جدید سامسونگ را گسترش می‌دهد. چهار واچ فیس جدید با اطلاعات اساسی “Dashboard” و “Info Brick” اضافه شده‌اند. همچنین یک واچ‌فیس جدید با عنوان “Live Wallpaper” وجود دارد که دارای تصاویر پس‌زمینه‌ای مشابه آنچه در Galaxy Z Fold 3 و Flip 3 وجود دارد، می‌باشد.

بروزرسانی مهم Galaxy Watch 4 از امروز در ایالات‌متحده و کره جنوبی منتشر شده و انتظار می‌رود به‌تدریج، به‌صورت جهانی نیز ارائه شود.

نظر شما راجع‌به آپدیت جدید و مهم گلکسی واچ ۴ سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی