حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Vivo X70 Pro مشخص شد: بهترین گوشی اندرویدی رده بالای امسال!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | عمر باتری، ویوو

ویوو روز به روز کاربران بیشتری را به دست می‌آورد و تمام این‌ها، به دلیل متمرکز بودن استراتژی‌های ویوو هستند. ویوو مدتی پیش از سری Vivo X70 خود رونمایی کرده بود. عمر باتری Vivo X70 Pro، به تازگی مشخص شده است. این گوشی، توانسته است نتایج جذابی را به دست آورد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ویوو ایکس ٧٠ پرو

ویوو چند هفته قبل از Vivo X70 Pro رونمایی کرده بود. این گوشی، مجهز به تراشه ضعیف‌تری نسبت به قبل است.

 

ویوو X70 به همراه ویوو X70 Pro رسماً معرفی شدند

 

پس از گذشت چندین روز، Vivo X70 Pro سرانجام به دست کارشناسان Gsmarena رسید و این افراد، بررسی گوشی مورد اشاره را بررسی کردند. همان طور که می‌دانید، در این بررسی‌ها از عمر باتری و سرعت شارژر دستگاه نیز صحبت می‌شود. به هر صورت، عمر باتری Vivo X70 Pro مشخص شده است که پیش از پرداختن به آن، نگاهی به گزیده مشخصات آن داریم:

– نمایشگر ۶.۵۶ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

– تراشه ۶ نانومتری Dimensity 1200

– رابط کاربری FunTouchOS 12 بر پایه سیستم عامل اندروید ١١

– باتری ۴,۴۵٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ۴۴ واتی سیمی

عمر باتری Vivo X70 Pro

این دستگاه، رده بالا است و از تراشه‌ای قدرتمند استفاده می‌کند. همچنین نمایشگر آن نسبتاً بزرگ است و از رفرش ریت ١٢٠ هرتزی بهره می‌برد. توجه داشته باشید که ظرفیت باتری این گوشی، نسبت به دیگر گوشی‌های این رده، غیرعادی و بزرگ‌تر نیست. اما آیا Vivo X70 Pro، در حد رقبای خود است یا از آن‌ها نیز فراتر می‌رود؟

عمر باتری Vivo X70 Pro

خب، ظاهراً این دستگاه از تست بازدهی باتری Gsmarena سربلند بیرون آمده است. عمر باتری Vivo X70 Pro در حالت استفاده ترکیبی، به ١٢٣ ساعت رسیده است. این میزان از بازدهی، عمر باتری Vivo X70 Pro را در بازه “فوق العاده” قرار می‌دهد. ٢۵ ساعت دوام در تست تماس 3G، وب گردی با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی به همراه دوام ١٨:٣٠ ساعت و بازدهی تقریباً ٢١ ساعته در بخش پخش ویدئو را به ثبت رسانده است. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری این گوشی با برخی از رقبای آن قابل مشاهده است.

تست سرعت شارژ گوشی جدید ویوو

گفتیم که این گوشی، شارژری با توان ۴۴ تات در اختیار دارد. این شارژر با فناوری FlashCharge ویوو، درون جعبه قرار گرفته است.

در نیم ساعت اولیه اتصال شارژر به دستگاه، ۶۴ درصد از ظرفیت باتری آن شارژ می‌شود. پس از آن، زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری این گوشی زمان ١ ساعته را ثبت می‌کند که مناسب است.

نظر شما در مورد نتایج تست این دستگاه چیست؟ فکر می‌کنید که این پکیج جذاب برای کاربران ویو X70 Pro، کافی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️