حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می ۱۲ با پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸، بدنه سرامیکی و باتری ۵۰۰۰mAh معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی به‌تازگی تلفن هوشمند جدید Civi خود را با فرم طراحی قابل‌توجه روانه بازار کرده است که این شرکت، از آن به‌عنوان زیباترین گوشی هوشمند تاریخ این برند یاد می‌کند. حال، شایعات جدید بیان می‌کنند که پرچمدار آینده این شرکت یعنی شیائومی می ۱۲، می‌تواند از همان فرم طراحی برخوردار بوده و به‌همراه بدنه سرامیکی و پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸ به‌علاوه‌ی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شود.

پردازنده، جنس بدنه و ظرفیت باتری شیائومی می ۱۲

درحال‌حاضر، گزارش جدیدی به‌صورت آنلاین منتشر شده است که جزئیات بیشتری را در مورد گوشی هوشمند پرچمدار آینده شیائومی فاش می‌کند. گفته می‌شود که گوشی هوشمند Mi 12 سبک‌تر و نازک‌تر خواهد بود و ازنظر ظاهری در مقایسه با سری Mi 11، از چندین جهت بهبودیافته است.

همچنین ادعا شده است که Xiaomi Mi 12 از طراحی پنل پشتی با دو طرح متفاوت استفاده کرده و یک باتری عظیم 5000 میلی‌آمپرساعتی را با خود به‌همراه دارد. این بدان معناست که این تلفن هوشمند باوجود داشتن باتری با ظرفیت بالا، از بدنه نازک‌تری برخوردار خواهد بود.

این دستگاه دارای پنل پشتی سرامیکی می‌باشد که اولین بار نیست که شیائومی از آن برای گوشی هوشمند پرچمدار خود استفاده می‌کند. پرچمدار فعلی این شرکت یعنی Mi MIX 4 نیز درحال‌حاضر دارای بدنه‌ای از جنس سرامیکی است.

پردازنده شیائومی می ۱۲

پردازنده شیائومی می ۱۲

به‌تازگی، Digital Chat Station فاش کرده که Mi 12 دارای حاشیه و چین نمایشگر باریک‌تری بوده و تجربه استفاده بهتری را ایجاد می‌کند. علاوه‌بر این، صفحه‌نمایش خمیده دستگاه در خط تولید پرچمدار با یک محلول هایپربلوئید جایگزین می‌شود و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه نسبت به نسخه قبلی خود بیشتر است.

از نظر داخلی، شیائومی می ۱۲ آینده مجهز به پردازنده معرفی نشده اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام خواهد بود. اگر بخواهیم به تجربه گذشته نگاهی بیندازیم، می‌توان این‌گونه استدلال کرد که پرچمدار آینده شیائومی، اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از تراشه قدرتمند جدید کوالکام استفاده می‌کند.

همچنین ادعا می‌شود که دوربین جدید در سری Mi 12 دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی بوده که شایعه‌ی پیشین استفاده از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی در آن را رد می‌کند. درحال‌حاضر، این اطلاعات در حد حدس‌و‌گمان هستند و به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند، اما با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی، می‌توان انتظار انتشار اطلاعات بیشتری از مشخصات و فرم طراحی این دستگاه از سوی شیائومی را داشت.

شیائومی ١٢ (Xiaomi Mi 12) با ۳ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بر می‌گردد!

دیدگاه شما درباره شیائومی می ۱۲، پردازنده مورد استفاده در آن، جنس بدنه و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی