حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi 12 را با طراحی M شکل ماژول دوربین ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 24 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی

شیائومی با رونمایی از پرچمداران خود، هر سال نوآوری‌های جذابی را ارائه می‌دهد. گوشی‌های پرچمدار این کمپانی، دارای ویژگی‌هایی قابل توجه هستند. بالأخره شیائومی Mi 12 در تصاویری زنده لو رفته است. این تصویر، به ما نشان می‌دهد که نسل بعدی پرچمداران شیائومی چه شکلی خواهد بود.

تصویر شیائومی Mi 12 دیده شد؛ طراحی عجیب ماژول دوربین با شکل M

چندی پیش از یک شایعه جذاب و قابل استناد از شیائومی می ١٢ اولترا و می ١٢ صحبت کرده بودیم. این شایعات، در مورد سیستم دوربین این سری بود.

 

شیائومی Mi 12 Ultra و Mi 12 با دوربین ۵٠+۵٠+٢٠٠ مگاپیکسلی معرفی می‌شوند

 

بر اساس گزارش EqualLeaks، برخی از طرفداران شیائومی اقدام به طراحی تصاویری از نسل بعدی پرچمدار این شرکت کرده‌اند. این طراحی، بر اساس اطلاعات فاش شده از این گوشی صورت گرفته است. در نتیجه می‌توان تا حدودی گفت که این تصویر، طراحی نسل بعدی پرچمدار شیائومی را نشان می‌دهد. البته هنگامی که به طراحی این گوشی نگاه کنید، طراحی عجیبی دارد. پیش از این، شیائومی می ١١ اولترا بود که طراحی بسیار عجیب و ماژول دوربینی غول پیکر همراه با نمایشگر ثانویه داشت. اما پس از آن، ظاهراً قرار است شاهد استفاده از یک طرح عجیب در Mi 12 نیز باشیم.

اما این تصویر دقیقاً چه چیزی را به ما نشان می‌دهد و می‌بایست منتظر چه اتفاقی باشیم؟ به نظر می‌رسد که این تصویر، بر اساس قاب پشتی شیائومی Mi Mix 4 صورت گرفته باشد. چرا که استفاده از بدنه سرامیکی یکپارچه در آن گوشی، مانند این طرح است.

تصویر لو رفته از شیائومی می ١٢ با ماژول دوربین M شکل

تصویر لو رفته از شیائومی می ١٢ با ماژول دوربین M شکل

اما طراحان این تصویر، تغییراتی را نیز ایجاد کرده‌اند. ماژول دوربین این گوشی، شکلی دارد که پیش‌تر در گوشی‌های شیائومی کم‌تر دیده بودیم. در این تصویر سیستم دوربین این گوشی، دارای سنسور اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی است. این بر خلاف شایعه‌ای است که ادعا می‌کرد Mi 12 به سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی تجهیز می‌شود. به همین صورت، تنها نسخه اولترا دارای این سنسور خواهد بود. جزئیات دیگری از جمله لنز پریسکوپ تله فوتو، فلش LED چندگانه و دو دوربین دیگر در این ماژول M شکل به چشم می‌خورند. در نهایت شایان ذکر است که این دستگاه همین امسال معرفی می‌شود.

گوشی پرچمدار جدید شیائومی، از تراشه ۴ نانومتری Snapdragon 898 بهره مند می‌شود. تراشه Snapdragon 898، از لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ استفاده خواهد کرد. حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر، عرضه با رابط کاربری MIUI 13 و استفاده از پنل نمایشگر AMOLED E5، از دیگر مشخصه‌های کلیدی این گوشی خواهد بود. توجه داشته باشید که این تصویر، رسمی نیست. در نهایت، باید منتظر باشیم تا افشاگران بیشتری از این گوشی صحبت کند. اما به نظر می‌رسد که تنها چند ماه تا پرده برداری از گوشی‌های پرچمدار شیائومی فاصله داشته باشیم. بنابراین، بهتر است تا آن زمان صبر کنیم و اخبار رسمی را دنبال کنیم.

 

تراشه Snapdragon 898 با لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ و ٢٠ درصد بهبود عملکرد معرفی می‌شود

 

نظر شما در مورد این تصویر از شیائومی Mi 12 چیست؟ مشخصات این گوشی چطور هستند؟ طراحی آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

این مدت که ناظر نیست تو سایت پس تو کار صادرات به سراسر دنیاست😑

راستش به این سایت امیدی نداره اینقدر ماشالله جنساش عالی بوده کلا خودش پشیمون شد از این موجودایی که آفریده 🤣

Mohammadreza

سلیقه ای هست اما من به شخصه خوشم اومده از این طرح

Mahdi

باحاله یه جور مینیمال شده 😂😂
همین بزن برای می ۱۱تی😂😂یه تصویر دیگه از می۱۲ بود فرق میکرد با این

ali

چرا پرچمدارهای شیاف طراحی دوربیناشون اینقدر زشته؟!

شیاف؟؟؟
“شیاف (suppository) شکلی از دارو به صورت جامد است که در درجه حرارت بدن انسان نرم یا حل می‌شود. شیاف از طریق مقعد، واژن یا لوله ادراری وارد بدن شده و تأثیر موضعی یا کلی در بدن انسان دارد.”
“کلمه شیائومی یا (xiaomi) (小蜜) در زبان چینی به معنی نوعی برنج زرد رنگ و ریز دانه است که شباهتی حدودی به ارزن دارد و یکی از مواد غذایی مردم چین بحساب می‌آید. اما در واقع شرکت یا بهتر بگوئیم ابرکمپانی شیائومی که با عبارت mi معرفی شده ،یکی از بزرگترین شرکتهای خصوصی چین و شاید عظیم ترین مالتی برند این غول بزرگ اقتصاد جهانیست، که بیش از ۲۰۰ برند را در حال حاضر در خود جای داده . و کاملاً واضح است که اهداف آن نیز بصورت جهانی تنظیم شده .”
حالا بگو ببینم ؛ چرا به شیاف ارادت خاصی داری؟؟ نکنه تو زندگی شخصیت زیاد باهاش سروکار داشتی؟؟
تو شبکه های اجتماعی ، نام کاربریت پروفسوره دیگه پروفصور؟؟! شایدم پروفثور!
به شاگرداتم با همین الفاظ آموزش میدی؟؟؟
پس بگو چرا اینقدر دکتر مهندسای قلابی و به ظاهر منطقی زیاد شده… واقعاً این «خود متخصص پنداری» از کجا آب میخوره؟؟ باید این توهم و اختلال فکری ریشه یابی شه و منشأش رو پیدا کرد وگرنه با سرو کله زدن با این قماش، جریان فرمالیتهٔ منطق گراییشون متوقف نمیشه بلکه بدتر عاقل و بالغ هارو هم تو خودش غرق میکنه …
از حضار گرامی عذر میخوام که رک برخورد کردم اما از یه جایی به بعد دیگه نمیشه سکوت کرد چون ترکش های اینجور رفتارهای ناشیانه و کوچه بازاری که صرفاً جنبه ی دیده شدن داره، تو چشم خودمون می‌ره و رو اعصاب خودمون تأثیر میذاره.

AliSS8

شیاف؟؟ 😐

از طراحی نونوایی شما که بهتره😁😁

m.b

و حالا بشنوید از کودک خوش ذوقی که طراحی رندر اسمارتفون های فضایی را یکجا سه مرحله ارتقاء داد.
طراح این رندر که خود را ممد نامیده بعد از دیدن کارتون سوپر من به لایه های غیرقابل دسترسی از جو نفوذ کرده و حرف اول اسم خود را با اسکی ریزی از طراحی لباس سوپرمن با این طراحی آمیخته است…
گفته میشود ممد خود نیز پس از اتمام این طرح دچار مسمومیت شده و در بیمارستان به سر میبرد…
هرگونه خبر تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد…

Mohammadreza

😂😂

خبر ۲۰:۳۰ ت.رنجی😂😂

AliSS8

دوستان یه موضوع مهمی رو توجه نکردید ظاهرا
این طراحی بدون بیرون زدگی هست یعنی اگه واقعا جنین طراحی داشته باشه در نوع خودش بی نقصه چون هیچ برآمدگی نداره و همین باعث میشه یه پله بالاتر از رقبای خودش باشه هیچ مشکلی هم تو این طراحی نیست به نظر بنده

+ جنسش چطوره؟
– مث خودته
+ ینی مشتیه؟
– مث خودته
+ برنامه چطوره؟
– مث خودته
+ ینی اسمیه؟
مث خودته
مکالمه طراح این رندر با ساقی😂😂

اما شخصا از این طراحی خوشم اومد👍🏼

از تیکه ها تو چنل رئالم میندازی😂😂

آی شلوغ توهم هستی😂😂

من همجا حضور دارم😂😂
تو چنل هر تیمی میتونی منو پیدا کنی

بیشتر به خاطر امباپست…

Mahdi

طرح جالبیه از می۱۱ الترا خیلی بهتره

Auroro

آقا جمع تر بشینید سخنان استاد جا موند، و بشنویم از استاد روح القدوس رائفی پور:
تو ورودی درهای مکان های شیطان پرستی نوشته ای به شکل M وجود داره، و ببینید دوربین وسطش بزرگه، یعنی دجال، دجال اومده دوستان! دوستان عزیز هم اکنون دجال؛ تازه دقیقا میشه با پیروزی بر کرونا، هیچ چیز اتفاقی نیست، همراه اول.

Mortazavi

جالب نیست
ولی ابتکار شجاعانه ایه

AAAA_.reza._AAAA

اسپم: سلام بچه ها ایشالله که حال همتون خوب باشه , میخواستم ازتون درخواست کنم که اگر نسخه ی مناسبی از Gcam برای poco x3 pro سراغ دارید معرفی کنید بهم🙏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️