حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های ردمی از رابط کاربری اختصاصی برخوردار می‌شوند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

کمپانی ردمی از مدتی پیش، به طور مستقل از شیائومی، در حال فعالیت است. این کمپانی چینی که در واقع زیر مجموعه شیائومی است، کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است. حال، گفته می‌شود که ردمی برنامه‌های اختصاصی زیادی برای آینده دارد. به طوری که گوشی های ردمی، قرار است در آینده‌ای نزدیک از رابط کاربری اختصاصی برخوردار شوند.

رابط کاربری اختصاصی برای گوشی های ردمی: یک قدم رو به جلو!

ردمی، یک کمپانی پیشرو است و تا به امروز، به جز گوشی محصولات زیادی از جمله پاوربانک و ایربادزهای خود را روانه بازار کرده است. اما این کمپانی، قصد ارائه رابط کاربری اختصاصی را نیز دارد. به گزارش GizChina، شمارش معکوس تبدیل ردمی به یک برند مستقل از شیائومی، حدود ٢ سال و نیم قبل آغاز شد. به طور کلی، این دو کمپانی فاصله زیادی از یکدیگر نگرفته‌اند. ارتباطات میان شیائومی و ردمی، بسیار نزدیک است. این دو کمپانی، نقاط مشترک زیادی دارد و به سختی می‌توان تفاوتی را میان آن‌ها یافت. حتی در آمارها و بسیاری از موارد دیگر، آمار و ارقام به دست از سوی ردمی، با آماری که از سوی شیائومی به دست آمده است، جمع می‌شود. بنابراین، این دو کمپانی را نمی‌توان کاملاً جدا از یکدیگر دانست. اما هم اکنون، زمزمه‌هایی مبنی بر حرکت رو به جلوی جدید ردمی به گوش می‌خورد.

این زمزمه‌ها، حکایت از ایجاد یک شخصیت مستقل‌تر و با استراتژی جدی‌تر برای ردمی حکایت دارند. اما این زمزمه‌ها، دقیقاً چه هستند؟ خب، گفته می‌شود که ردمی قصد دارد تا رابط کاربری جداگانه‌ای را در گوشی‌های خود ارائه دهد. هرچند که ما احتمال می‌دهیم رابط کاربری جدید گوشی های ردمی، خیلی متفاوت از MIUI نباشد. بنابراین، شاید شاهد ارائه چند تفاوت با اهمیت نسبتاً کمی باشیم. به هر حال، افشاگر معروف ویبو یعنی Digital Chat Station، خبر از ارائه یک نسخه اختصاصی MIUI برای گوشی های ردمی داده است. وی خاطر نشان کرده است که این نسخه از MIUI، دارای ویژگی‌ها و امکانات مختص به گوشی‌های ردمی خواهد بود.

با تمام این اوصاف، منبع این خبر ذکر نکرده است که این تفاوت‌ها، دقیقاً در چه بخش‌هایی هستند. اما احتمالاً تفاوت‌های این نسخه از MIUI برای گوشی‌های ردمی، مربوط به طراحی بصری رابط کاربری خواهد بود. به طوری که این رابط کاربری، با جلوه‌های گرافیکی و انیمیشن‌های جدیدی همراه می‌شود. به عبارت دیگر، این رابط کاربری اختصاصی در گوشی‌های ردمی، تفاوتی از نظر عملکرد و سرعت نخواهد داشت. اما در عوض، طراحی انیمیشن‌ها و آیکون‌ها در کنار بخش‌های دیگر، دچار تغییراتی خواهند شد. این به بهینگی هرچه بیشتر گوشی‌های ردمی، به خصوص گوشی‌های رده پایین و اقتصادی‌تر، کمک شایانی می‌کند.

رابط کاربری اختصاصی گوشی های ردمی

شایان ذکر است که تاکنون تأیید رسمی مبنی بر ارائه این نسخه از رابط کاربری MIUI به صورت اختصاصی برای محصولات ردمی، صورت نگرفته است. همچنین مشخص نیست که دقیقاً این نسخه از رابط کاربری MIUI برای گوشی‌های ردمی، چه زمانی از راه می‌رسد. ممکن است توسعه و گسترش پروژه مربوط به این رابط کاربری، چندی پیش آغاز شده باشد. بنابراین، این پروژه نیاز به زمانی برای عملی کردن ایده‌ها دارد. حتی ممکن است که رابط کاربری مورد اشاره برای گوشی‌های ردمی، به همراه MIUI 13 برای گوشی‌های ردمی منتشر شود. در نتیجه، گوشی‌های ردمی ممکن است به زودی با یک تجربه کاربری متفاوت همراه شوند.

در کل، باید بگوییم که بسیاری از کاربران گوشی‌های ردمی، هم اکنون با رابط کاربری دستگاه خود، دچار مشکل هستند. رابط کاربری MIUI در بسیاری از گوشی‌های ردمی، به اندازه کافی بهینه نیست. همچنین باگ‌های آزار دهنده‌ای در این نسخه نرم افزاری وجود دارد. بنابراین، این دسته از کاربران در انتظار دریافت یک به روزرسانی بزرگ برای برطرف شدن ایرادات رابط کاربری MIUI هستند.

نظر شما در مورد احتمال به وقوع پیوستن این اتفاق چیست؟ فکر می‌کنید که ممکن است شاهد انقلابی در تجربه کاربری گوشی‌های ردمی باشیم؟ بازخورد شما نسبت به این رابط کاربری چه خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️