حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش بالای آیفون ۱۳ در کره جنوبی از عملکرد فوق‌العاده اپل در زمین رقیب حکایت دارد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، تجاری

سامسونگ درحال‌حاضر بیش از 70 درصد بازار تلفن‌های هوشمند فروخته شده در خاک خود، کره جنوبی، را در اختیار دارد. این شرکت، امسال در کشور خود بسیار خوب عمل کرده است و از عمده‌ترین علل آن نیز، می‌توان به فروش بالا و عرضه موفق جدیدترین گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ اشاره کرد. با این حال، غول کره‌ای اکنون می‌تواند با رقیبی سرسخت روبرو شود؛ چراکه اپل سرانجام سری آیفون ۱۳ خود را در کره جنوبی عرضه کرده و گزارشات، از آمار فروش بالای این گوشی‌ها در زمین شرکت رقیب حکایت دارد.

آمار فروش آیفون ۱۳ اپل در کره جنوبی

به‌عنوان بخشی از دور دوم ارسال محموله‌ها، اپل خانواده جدید پرچمداران خود شامل آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس را در مالزی، مکزیک، کره جنوبی، تایلند و ده کشور دیگر در سراسر جهان عرضه کرد. انتظار می‌رود آیفون‌های جدید در کره جنوبی از محبوبیت بیشتری برخوردار شوند زیرا پیش‌خرید این دستگاه‌ها در اوایل ماه جاری تنها در 9 دقیقه به پایان رسید.

آمار فروش آیفون ۱۳ اپل در کره جنوبی

آمار فروش آیفون ۱۳ اپل در کره جنوبی

هر سه اپراتور اصلی شبکه کره جنوبی یعنی LG Uplus ،KT و SK Telecom، سری آیفون ۱۳ را ارائه می‌دهند. قیمت این تلفن‌های هوشمند جدید مشابه مدل‌های قبلی است. قیمت آیفون 13 مینی 950000 کرون (حدود 795 دلار) بوده، درحالی‌که آیفون 13 از 1090000 کرون (حدود 915 دلار) شروع می‌شود. همچنین آیفون 13 پرو 1350000 کرون (حدود 1130 دلار) و آیفون 13 پرو مکس نیز 1490000 کرون (حدود 1245 دلار) در این کشور، قیمت‌گذاری می‌شوند.

به نقل از sammobile، با وجود قیمت بالاتر این دستگاه‌ها نسبت به گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ، مطمئناً آیفون‌ها به دلیل رابط کاربری ساده‌تر و ارزش برند خوب، از محبوبیت مناسبی در کره جنوبی برخوردار هستند. اپل همچنین بیش از 20 درصد از سهم بازار این کشور را در اختیار دارد. این که آیا اپل می‌تواند کاربران فعلی گوشی‌های هوشمند گلکسی را با آیفون 13 جذب کند، باید مشخص شود و اولین نتایج آن نیز در سه ماه آینده منتشر خواهد شد.

تقاضای بالا آیفون ۱۳ عامل اولویت دادن اپل بر سایر شرکت‌ها توسط تامین‌کنندگان است

دیدگاه شما چیست؟ آیا سری آیفون ۱۳ اپل می‌تواند محبوب‌تر از گلکسی‌های سامسونگ در خاک این کشور ظاهر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xZMDZx

اسگایی ک ایفون بخرن همیشه هستن حالا se هم بیاد با طراحی ایفون ۶ باز میرن میخرن رکورد فروش هم میزنه

Farcry

اسگل هایی هم هنوز هستن (توی خود ایران بیشتر) که طرف یه گوشی 3 میلیونی یا 4 میلیونی داره و چیزی هم از تکنولوژی سرش نمیشه و تا حالا همون آیفون قدیمی هم دستش نگرفته و میاد در مورد 13 پرو مکس نظر میده و میگه امکانات نداره و برای پز هست فقط و…… درحالی که همون 13 پرو مکس حداقل تا همین الان بدون هیچ حرف اضافی مشخص شده بهترین شارژدهی و بهترین سخت افزار روی بین همه گوشی های پرچمدار داره امسال داره
من خودم تقریبا هر روز این دو گروه (کسی که برای پز میره هر آیفونی که میاد رو میخره و کسی که … بارش نیست و میاد نظر میده) رو میبینم.

Faez

آیفون اس ای برای کسایی هست که دوست دارن راه آیفون ۸ به بعد ادامه داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی