حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت رندر ردمی Note 11 Pro را با دوربین اصلی ٢٠٠ مگاپیکسلی ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | ردمی، کانسپت

ردمی و سری نوت این کمپانی، دو عضو جدایی ناپذیر هستند. چرا که بسیاری از کاربران، ردمی را به منزله وجود سری Redmi Note آن می‌شناسند. ردمی پیش از این، سری Redmi Note 10 خود رونمایی کرده بود. اما اکنون، زمان آن فرا رسیده است تا دیداری با ردمی Note 11 Pro داشته باشیم. به همین ترتیب، در ادامه این مطلب نگاهی به کانسپت رندر ردمی Note 11 Pro خواهیم داشت.

کانسپت رندر ردمی Note 11 Pro

ردمی چند ماه پیش، سری Redmi Note 10 خود را معرفی کرد. پرچمدار این خانواده، گوشی Redmi Note 10 Pro بود. این دستگاه، به طور جهانی عرضه شد.

 

سری گلوبال ردمی نوت ۱۰ معرفی شدند: Redmi Note 10 5G در کنار Redmi Note 10s و ۲ عضو دیگر + قیمت

 

حال، نوبت به درز شایعات Redmi Note 11 Pro رسیده است. LetsGoDigital که منبع طراحی بسیاری از کانسپت رندرهای دنیای موبایل است، این بار به سراغ ردمی نوت ١١ پرو رفته است. بر اساس گفته‌های این منبع، شیائومی پیش از این در هند از سری ردمی نوت ١٠ خود رونمایی کرد. در نهایت، ردمی نوت ١٠ پرو در بازار جهانی به مطرح‌ترین گوشی در این خانواده تبدیل شد. این دستگاه هوشمند، دارای مشخصات برجسته‌ای همچون سیستم عامل اندروید ١١، نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، تراشه ۸ نانومتری Snapdragon 732G و دوربین اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی است. در نهایت، ردمی در نوت ١٠ پرو از باتری ۵,٠٢٠ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ٣٣ واتی استفاده کرده است. این گوشی، دارای برچسب قیمتی حدوداً ٣٠٠ یورویی برای نسخه ۶/١٢٨ گیگابایت است.

حال، قصد داریم تا به برخی از جزئیات تازه جانشین این گوشی بپردازیم. گوشی مورد بحث ما، Redmi Note 11 Pro نام دارد. انتظار می‌رود که این دستگاه، در ماه مارس ٢٠٢٢ (حوالی فروردین ١۴٠١) رونمایی شود. در هنگام نگارش این مطلب، اطلاعات زیادی از Redmi Note 11 Pro در دسترس نبوده است. اما این موضوع، باعث نشده است تا نتوانیم به کانسپت رندر ردمی Note 11 Pro نگاهی داشته باشیم. بر اساس این کانسپت رندر، ردمی قصد دارد تا در این گوشی، از یک سنسور پر وضوح ٢٠٠ مگاپیکسلی بهره بگیرد!

همچنین ظاهراً قاب جلویی این گوشیم، مشابه نسل فعلی است. بنابراین، همچنان شاهد به کارگیری دوربین سلفی تکی تعبیه شده در حفره نمایشگر مرکزی خواهیم بود. اما اجازه دهید تا به جزئیات قاب پشتی ردمی Note 11 Pro بپردازیم. در این کانسپت رندر، حسگر تشخیص اثرانگشت نیز دیده می‌شود که بر روی فریم قرار گرفته است. بنابراین، ردمی همچنان قصد انتقال این حسگر را به زیر نمایشگر ندارد.

در قاب پشتی این گوشی، لوگوی Redmi در کنار علامت 5G دیده می‌شود. بنابراین، این دستگاه سرانجام به یک تراشه با اینترنت 5G تجهیز خواهد شد. در نهایت، سیستم دوربین اصلی این گوشی کاملاً تغییر یافته است. این دوربین، در گوشه بالا و سمت چپ قاب پشتی جای گرفته است. در ماژول دوربین مستطیلی مورد اشاره، شاهد قرارگیری فلش LED در کنار ٣ سنسور متفاوت هستیم. شائبه وجود دوربین اصلی ٢٠٠ مگاپیکسلی در ردمی Note 11 Pro، جذاب‌ترین بخش این دستگاه است. جالب است که بدانید بر اساس شایعات اخیر، شیائومی اولین تولید کننده گوشی‌های هوشمند خواهد بود که از دوربین اصلی با وضوح ٢٠٠ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. اما این موضوع، احتمالاً اولین بار در شیائومی Mi 12 به وقوع خواهد پیوست. این دستگاه، ممکن است همین امسال رونمایی شود. قبلاً در مورد برخی از مشخصات Mi 12 صحبت کرده بودیم.

 

با شیائومی Mi 12 به همراه دوربین سلفی زیر نمایشگر دیدار کنید!

 

با این حال، استفاده از دوربین اصلی ٢٠٠ مگاپیکسلی چندان واقع بینانه نیست. اما کسی چه می‌داند. کسی هم انتظار به کارگیری دوربین اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی را در ردمی نوت ١٠ پرو نداشت! حتی اگر این اتفاق در Redmi Note 11 Pro رخ ندهد، وقوع این اتفاق در Redmi Note 12 Pro محتمل‌تر است. هرچند، هر اتفاقی ممکن است. همچنین یک شایعه جذاب از این سری منتشر شده است.

بر اساس گفته‌های برخی افشاگران در ویبو، شیائومی Mi CC 11 را در چین عرضه می‌کند. اما نسخه جهانی این گوشی، احتمالاً ری-برندی با نام ردمی نوت ١١ پرو است! اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، ردمی نوت ١١ پرو احتمالاً دارای تراشه بالارده Snapdragon 870 باشد. این حرکت، یک گام رو به جلوی بزرگ نسبت به Snapdragon 732G است. همچنین دوربین اصلی این دستگاه، مجهز به لنز پریسکوپ تله فوتو با قابلیت زوم ۵ برابری اپتیکال خواهد بود. در انتها، به یاد داشته باشید که کانسپت رندر ردمی Note 11 Pro صرفاً یک طرح مفهومی است. بنابراین، ممکن است هرگونه تغییری در آن ایجاد شود.

طرح مفهومی ردمی نوت ١١ پرو در دو رنگ مشکی و سفید

طرح مفهومی ردمی نوت ١١ پرو در دو رنگ مشکی و سفید

نظر شما در مورد ردمی نوت ١١ پرو و کانسپت رندر آن چیست؟ آیا وجود دوربین اصلی ٢٠٠ مگاپیکسلی برای شما جذاب است؟ طراحی این دستگاه چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

“با این حال، استفاده از دوربین اصلی ٢٠٠ مگاپیکسلی چندان واقع بینانه نیست.”
نه از این نظر که شما نگاه کردید، چون از سبک نگارش گویا قراره 200 مگاپیکسلی‌ای باشه که قراره بره رو mi 12! خب اگر فرض این باشه مشخصه این رندر یه شوخیه… اما خب فقط یک 200 مگاپیکسلی نداریم که… در حال حاضر دو 200 مگاپیکسلی یکی با پیکسل های 0.64 میکرومتری و سایز سنسور 1/1.37 و یکی دیگه با پیکسل های احتمالاً 0.8 میکرومتری و سایز سنسور 1 اینچی در حال توسعه هست… سنسور note 9 pro سایزش 1/1.72 اینچی بود و با توجه به سنسور 108 مگاپیکسلی قبلی که 1/1.57 بود ورای هر مگاپیکسلی که میخواد باشه یه سنسور 1/1.37 کاملاً قابل احتمال هست اما من این سنسور رو نه بخاطر سایز بلکه بخاطر حجم پیکسلی بالاش رد میکنم چون هر پردازنده‌ای از پسش به خوبی بر نمیاد مگر همین پردازنده 870 که گفتید برای ردمی درست باشه که در این صورت این گوشی با توجه به صفحه آمولد که احتمالا ترندش ادامه پیدا کنه یه گوشی بی نقص میشه تقریباً که همچین چیزی دور از انتظاره… برای همین من حدس میزنم به استفاده از 108 ادامه بده فعلاً و پردازنده هم 778 یا در همین حد باشه… مگراینکه قیمت رو بخواد باز ببره بالاتر…

m.b

این مطلبی که میگم رو احتمالاً تا حالا جایی نشنیده باشید…
تا اواخر سال آینده سال سالِ طرفدار های پردازنده های قدیمی ولی پرقدرت باید باشه احتمالاً…
متأسفانه خط تولید 5 و 6 نانو خیلی درگیره و قیمت و موجودی این پردازنده ها داره میرسه به جایی که دیگه نسبت به پردازنده های پرچمدار سالای پیش صرفه اقتصادی نداشته باشند…
از طرفی موجودی نامطمئنی هم دارند…(خبر ناموجود شدن اسنپدراگون 780 یادتون بیاد)
این شده یه توفیق اجباری برای گوشی های اقتصادی و میانرده که از پردازنده های 860 و 870 بیشتر استفاده کنن که البته منم این روند رو ترجیح میدم… دلیل اینکه تو این پست هم برای ردمی نوت که همیشه از سری 6-7 استفاده میکرد، یهو سری 8 شایعه میشه همینه… که تا حدی منطقی هم به نظر میرسه… حتی تبلت های شیائومی هم از 860 و 870 استفاده میکنن… اسنپدراگون از بالا با عملکرد بد 888 و از پایین با عدم صرفه تولید میانرده ها با لیتوگرافی 5و6 نانو تحت فشاره و فعلاً طبیعیه که بعد از 888 که 5 نانو هست با یه گپ(فاصله) نسبی اکثرا برن سراغ 7 نانو و بالاتر که تعادل قدرت به قیمت و موجودی بهتری دارند…
این ماجرا تا اواخر سال آینده که اپل کمی خط تولید 5 نانو tsmc رو ول کنه و بازار به حجم تولید بیشتر عادت کنه ادامه داره…
پس واسه سبد خریدتون حتما یه نماینده از اسنپدراگون 870 رو در نظر بگیرید…

Mahdi

بحث پردازنده رو شدیدا باهات موافقم

AŁɪ

خوشم اومد ایول

ali karimi

سلام، دوربین 200 مگا فکر نکنم بزاره روی این گوشی، الته بعد معرفی mi12 شاید اینکارو بکنه ردمی ولی قبلش نه، اسنپ 870 هم واقعا عالیه من به شخصه اینپ 870 رو به 888 ترجیح میدم، بقیه مشخصاتشم که عالین، واقعا ادم میمونه با این همه گوشی و شرکتهای مختلف

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️