حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی 8i با تراشه هیلو G96 در ۲۲ مهر در اروپا معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

حدود سه هفته پیش بود که ریلمی دو گوشی Realme 8i و Realme 8s را در هند معرفی کرد. این شرکت اکنون خبر از آن داده است که 8i به زودی برای بازار اروپا عرضه می‌شود. اخبار و گزارشات جدید نشان می‌دهند که این گوشی در چهاردهم اکتبر (۲۲ مهر) در اروپا رونمایی خواهد شد.

ریلمی 8i با قیمت ۱۹۹ یورو برای مدل پایه، در اروپا عرضه خواهد شد

گزارشات اخیر به جز تاریخ معرفی این گوشی، اطلاعات دیگری مانند قیمت یا مشخصات فنی آن را فاش نمی‌کند. با این حال، اطلاعات منتشر شده توسط سودانشو آمبوره، افشاگر اطلاعات معروف، نشان می‌دهد که Realme 8i نسخه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۱۹۹ یورو به فروش می‌رسد و نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۲۱۹ یورو قیمت گذاری شده است. البته مطمئن نیستیم که قیمت های مذکور تا چه حد قابل اعتماد هستند. و باید برای اطلاع از قیمت های واقعی، تا زمان معرفی این گوشی در اروپا صبر کنیم.

اگر به خاطر داشته باشید ریلمی 8i دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD همراه با پانچ هول است. و وضوح این نمایشگر نیز به ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل یا همان FullHD+ می‌رسد. نسبت ابعاد تصویر این صفحه نمایش ۲۰:۹ و حداکثر روشنایی آن ۶۰۰ نیت است.تراکم پیکسلی آن 401 ppi است و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به سنسور اثر انگشت بر روی دکمه پاور و ویژگی امنیتی تشخیص چهره است. ریلمی 8i با تراشه Helio G96 عرضه می‌شود.

همان‌طور که در منابع هم آمده، این گوشی در دو نسخه ۴ و ۶ گیگابایت رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود. رم این دستگاه از نوع LPDDR4X و حافظه داخلی آن از نوع UFS2.1 است. این دستگاه دارای ۵ گیگابایت رم اضافی (رم مجازی) است. و از سیستم عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر Realme UI 2.0 استفاده می کند.

دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل است. ماژول دوربین پشتی Realme 8i، مربعی شکل و دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی دارای باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 18 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه ویژگی های دیگری مانند 4G VOLTE، بلوتوث ۵.۱، GPS، درگاه میکرو SD و جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

عمر باتری Realme 8i مشخص شد: شگفتی سازی ریلمی با باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپری!

نظر شما درباره Realme 8i چیست؟ در صورت ورود این گوشی به بازار ایران، حاضر به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی