حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت HarmonyOS 2.0.0.55 میت ۹ هواوی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | HarmonyOS، آپدیت، هواوی

هواوی پس از تحریم های آمریکا، مجبور شد که سیستم عامل اختصاصی خود را معرفی و منتشر کند. این شرکت تا کنون بسیاری از گوشی های هوشمندش را به این سیستم عامل به روزرسانی کرده است. اکثر گوشی های چند سال اخیر هواوی، آپدیت HarmonyOS را دریافت خواهند کرد. این شرکت در حال حاضر این سیستم عامل را برای دستگاه های قدیمی خود منتشر می‌کند. از امروز، گوشی پنج سال پیش هواوی، یعنی Huawei Mate 9 آپدیت HarmonyOS 2.0.0.55 را دریافت خواهد کرد. این به روزرسانی با شماره نسخه C00E50R1P2 و حجم ۳.۸۵ ارائه شده است.

هواوی در حال انتشار آپدیت HarmonyOS برای دستگاه های قدیمی خود است

به گفته هواوی، بسته به روزرسانی نرم افزار پس از بروزرسانی خود به خود حذف می شود تا فضای ذخیره سازی را اشغال نکند. علاوه بر این ، این به روزرسانی عملکرد سیستم را بهینه می کند و هواوی آن را برای همه کاربران توصیه می کند. به گفته این سازنده چینی تلفن های همراه، گوشی های هوشمند زیر از اواخر سپتامبر (اوایل مهر) شروع به دریافت نسخه بتا سیستم عامل هارمونی کرده اند:

۱-سری هواوی میت ۹

۲-سری هواوی پی ۱۰

۳-تبلت هواوی M5

۴-هواوی نوا ۳

۵-هواوی Enjoy 9 Plus و مدل های دیگر‌…

آپدیت سیستم عامل هارمونی هواوی میت ۹

مشخصات Huawei Mate 9

۱-صفحه ۵.۹ اینچی FullHD با شیشه های 2.5D

۲-تراشه هشت هسته ای کرین ۹۶۰ (چهار هسته ای ۲.۴ گیگاهرتزی A73 + چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی A53) و پردازنده گرافیکی Mali G71

۳-عرضه شده با اندروید ۷ و EMUI 5

۴-دوربین دوگانه ۱۲+۲۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس مبتنی بر تشخیص فاز

۵- دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9

۶-باتری لیتیوم پلیمری ۴,۰۰۰ میلی آمپری همراه با فست شارژ ۲۲.۵ وات

عملکرد هواوی در عرضه سیستم عامل هارمونی چگونه بوده است؟

طبق گزارش GizChina، هواوی در ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) به طور رسمی سیستم HarmonyOS را منتشر کرد. در هفته اول، تا ۹ ژوئن (۱۹ خرداد)، ۱۰ میلیون کاربر به HarmonyOS به روزرسانی شدند. پس از دو هفته نیز، این سیستم عامل بیش از ۱۸ میلیون کاربر داشت. پس از یک ماه، HarmonyOS بیش از ۲۵ میلیون کاربر داشت. پیش از پایان ماه جولای، این رقم به بیش از ۴۰ میلیون نفر افزایش یافت. در کمتر از دو ماه، یعنی در اوایل ماه آگوست (اواسط مرداد)، کاربران این سیستم عامل به بیش از ۵۰ میلیون نفر رسید. علاوه بر این، تا ۳۰ آگوست (هشتم شهریور ماه) ، HarmonyOS بیش از ۷۰ میلیون کاربر فعال داشت. با این حال، چند روز بعد (۲ سپتامبر) ، این شرکت اعلام کرد که بیش از ۹۰ میلیون کاربر دارد. در دوازدهم سپتامبر (۲۱ شهریور) نیز HarmonyOS بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر داشت. بدیهی است که این سیستم تا پایان امسال بیش از 300 میلیون کاربر خواهد داشت.

سیستم عامل HarmonyOS 3 هواوی به زودی معرفی خواهد شد

در حال حاضر، حدود ۱۰۶ میلیون دستگاه آنر و هواوی آپدیت HarmonyOS را دریافت کرده اند. البته قبل از پایان سال، این شرکت به روزرسانی مذکور را برای مدل های بیشتری منتشر می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

یه فکری هم برای ۵ تی بکن هوآوی جان هنوز اندروید دهم 😑❤️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی