حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع اوپو برای تبلت تاشو با الهام از طرح ایسوس Padfone X

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | اوپو

نمی دانم چرا ایسوس ایده جذاب پدفون ایکس (Padfone X) را توسعه نداد. اگر به یاد داشته باشید پدفون ایکس ایده ترکیبی بود که یک موبایل می توانست به عنوان مرکز پردازش یک تبلت درون آن قرار بگیرد و شما با خرید یک موبایل در کنار یک نمایشگر بزرگ مانند تبلت، هر دو دستگاه را با قیمت کمتری داشته باشید. ایده خوبی بود! به هر صورت این ایده توسعه داده نشد تا اینکه امروز شاهد حق اختراع اوپو برای تبلت تاشو با الهام از طرح ایسوس Padfone X هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره حق اختراع تبلت تاشو اوپو صحبت کنیم.

حق اختراع اوپو برای تبلت تاشو

حق اختراع اوپو برای تبلت تاشو

حق اختراع اوپو برای تبلت تاشو

 

پتنت اوپو در ماه نوامبر سال جاری در سازمان WIPO به ثبت رسیده است. این پتنت نشان می‌دهد گوشی تاشو اوپو ممکن است ظاهری مشابه با پدفون ایسوس داشته باشد. پتنت مذکور یک نمایشگر انعطاف‌پذیر بزرگ را به نمایش می‌گذارد که در بخش پشتی آن محلی برای قرار دادن یک تلفن هوشمند تعبیه شده است.

پس از اتصال گوشی به نمایشگر، محتوای نمایشگر تلفن هوشمند در صفحه نمایش بزرگ نشان داده می‌شود. مطمئنا این قابلیت هنگام فیلم دیدن، بازی کردن و یا مطالعه کتاب بسیار مفید است. برخلاف ایسوس پدفون ایکس در گوشی تاشو اوپو نمایشگر بزرگ به تنهایی نیز قابل استفاده است. این بخش از باتری و پردازنده جداگانه استفاده می‌کند اما کارایی محدودی خواهد داشت.

مطمئنا راه‌کار اوپو یک ایده جدید در دنیای گوشی‌های انعطاف‌پذیر است. اگرچه ایسوس در اجرای این ایده شکست خورد، اما ممکن است اوپو بتواند به نحوی بهتر این ایده را عملی کند. از جمله مشکلات اصلی پدفون ایکس ایسوس وزن و حاشیه بسیار زیاد آن بود، بنابراین ممکن است اوپو برای رفع این ایرادات راه حلی داشته باشد.

هم‌چنین سیستم عامل اندروید در حال حاضر پشتیبانی بهتری را از فرایندهای چند وظیفه‌ای ارایه می‌دهد. هم‌چنین دیگر قرار نیست یک قلم لمسی حساس به فشار را داشته باشیم.

اوپو و ویوو نشان داده‌اند که می‌توانند ایده‌های نوینی را وارد صنعت گوشی‌های هوشمند کنند. اگرچه این پتنت طرح نهایی را به نمایش نمی‌گذارد، اما می‌توان اطمینان داشت که به‌زودی شاهد ساخت و معرفی یک محصول از جانب اوپو با ایده‌ مذکور داشته باشیم.

نظر شما درباره این ایده اوپو برای تبلت تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mr_asterky

یکی از آشناهام می خواد گوشی بگیره
بین A10 و ردمی 7 کدوم پیشنهاد میددید
کلا گوشی دهد 1600تا 2000 کدوم پیشنهاد میددید

Dr.Nazer

بین A10 و Redmi 7 در کل به‌نظر من A10 بهتره اما A10 سنسور اثرانگشت نداره و تنها در یه نسخه ۳۲ گیگ و رم ۲ عرضه میشه؛ اما ردمی سنسور اثرانگشت داره و نسخه‌های ۱۶ و ۲، ۳۲ و ۳، ۶۴ و ۴ گیگ رم داره. دیگه بستگی داره به فرد که چه نیازهایی از یه گوشی داشته باشه.
تا ۲ تومن هم فک کنم میتونه گلکسی A20 بگیره که از تمام لحاظ از A10 بهتره؛ گزینه بعدی هم میتونه ردمی نوت ۷ باشه که از ۲ میلیون و نیم شروع میشه‌‌…

Mehditua

تو خونه یه a10 داریم نسبت به قیمتش راضی کننده‌س ولی ردمی7 تو چیپست و باتری بهتره فینگرپرینت هم داره در کل مشخصات بهتری داره

_V_

قطعا ردمی ۷ بهتره

دیزاین،چیپست،پنل،باتری

ولی نمیدونم چرا تو جی اس ام آرنا زده اندروید ۷😐😐😐

MohammadFarhaadi

از همه نظر ردمی هفت بهتره.سامسونگ تو میانرده نزدیک شده به شیائومی اونم با زدن از کیفیت و امکانات ولی تو پایین رده اصلا قابل مقایسه نیستن و گوشیای شیائومی یه سروگردن بالاترن.

MohammadFarhaadi

در کل اینطور بهت بگم همین کسایی که تا پارسال مسخره میکردن که گوشیه فلانی چینیه! در صورتی که خودشون مثلا جی هفت داشتن و موقع خرید مغازه دارها پول یه گوشیه دیگه رو بابت نصب نرم افزارهای چند سال پیش اندروید ازشون میگرفتن و البته حقشون هم هست که تو پاچشون بره!(اونم به اسم اینکه برنامه ریزی باید بشه موبایل وگرنه گارانتیش میپره و بازار نصب نکن و رفتی خونه و ما برنامه ریزیش نکنیم بیچاره ای!!!)حالا همونا دارن میان بهم میگن برامون شیائونی سفارش بده!تعریفش رو شنیدیم و تو کشورهای دیگه و بیشتر توی اروپا مثل توپ صدا کردن گوشیاش!!!اونوقت یه مشت ترول اینجا هنوز گوشیلی میانرده و پایین رده سامس رو با پرومدار شیائومی مقایسه میکنن تازه بهترم میدونن گوشیه سامی رو!!!سایتای بررسی بزرگ و معروف و یوتیوبرهای معروف هم که یا پولین یا نامعتبر!!!

_V_

از نکات منفی جناب فرهادی،،گنده کردن همه چیز و بولد کردن یک موضوعه!

چه شخصی پایین رده سامسونگو با پرچمدار شیائومی مقایسه کرد و بهتر دونست

ایا اس ۱۰ پلاسی ک من بهتر عنوان کردم میانرده هست؟؟؟؟؟!اگر آره من حرفی ندارم

درباره دکسومارک هم در همون پست پاسخ دادم

Dr.Nazer


الان با منی دیگه؟ یا با واعظ؟! عزیزم من اشتباه کردم A10 بهتر نیست؛ خوبه؟ خب واقعا هم بهتر نیست دیگه!
درباره دکسومارک که من هیچوقت قبولش نداشتم و نخواهم داشت؛ فقط دو سه سال پیش نمره‌های دوربین‌های Dslr و لنزای کنون و نیکون و چک می‌کردم نه نمره گوشیا. الانم S11 نمره ۱۸۰ بگیره هواوی P40 مثلا ۱۳۰ هیچ فرقی واسه من نداره چون به‌هیچ‌وجه DXO رو قبول ندارم. در ضمن اون مقایسه Mi 9 و S10 Plus رو جایی نگو بهت میخندن! Mi 9 تحت هیچ شرایطی جز چیپست که اونم ساخت کوالکامه و ربطی به شیائومی نداره از S10 Plus بهتر نیست. Mi 9 یه پرچمدار اقتصادی ساده‌ با طراحی ساده و نزدیک به میان‌رده و مشخصات متوسطه چطور با پرچمدارای پریمیوم سامسونگ و اپا یا حتی هواوی مقایسه‌ش میکنی؟!…

_V_

ن چالوسا تو پنل و رابط کاربری و چیپست بهتره از پی۳۰ پرو

Ali_DJ

😐😐🤬

_V_

چیه؟! چیز بدی گفتم؟ فحش دادم؟جنجال کردم یا دروغ گفتم!؟

Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)