حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درخواست فعال سازی تست رانندگی تمام خودکار تسلا ممکن شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | خودرو

مدت زیادی طول کشید، اما تسلا سرانجام به شما اجازه می دهد که تست رانندگی تمام خودکار خودروهای این شرکت را دریافت کنید. واشنگتن پست خاطرنشان کرد که تسلا برنامه ای را برای درخواست FSD بتا آغاز کرده است که به شما امکان می دهد قبل از انتشار گسترده تر، فناوری خودکار (درواقع نیمه خودمختار) را امتحان کنید.

رانندگی تمام خودکار

البته باید بدانید که تسلا به همین راحتی اجازه تست این قابلیت را به هرکسی نمی دهد. ایلان ماسک خاطرنشان کرد که تسلا “رفتار رانندگی” (مانند ترمزهای سخت، پیچ های تهاجمی و عدم رعایت فاصله طولی) را به مدت یک هفته ارزیابی می کند تا احتمال تصادف را کاهش دهد.

خودرو تسلا

خودرو تسلا

این حرکت می تواند درک بتای Full Self Driving را افزایش دهد و به تسلا کمک کند تا سیستم رانندگی خودکار را برای عرضه های گسترده تر اصلاح کند. بتای تازه عرضه شده FSD 10.1 بتا است و عمدتا رفع اشکال بود که خیلی زود به دست آمد، اما نرم افزارهای آینده می توانند زودتر اصلاح شوند یا زودتر به مخاطبان عمومی برسند.

با این حال، همه از توسعه سریع تسلا کامل خود رانندگی هیجان زده نیستند. جنیفر هومندی، رهبر جدید هیئت ملی ایمنی حمل و نقل، اخیراً به منتقدان دیگر پیوست و تسلا را به بازاریابی “غیر مسئولانه” برای فناوری FSD (رانندگی خودکار کامل) متهم کرد که می تواند منجر به سوء استفاده های خطرناک شود.

او همچنین ادعا کرد تسلا به توصیه های رسمی برای بهبود پاسخ نمی دهد. عرضه های بتا ممکن است به تسلا کمک کند تا زودتر از قبل به اهداف خود برسد، اما نگرانی های گسترده تری در مورد ایمنی FSD (رانندگی خودکار کامل) و اینکه آیا مشتریان باید ویژگی های نیمه مستقل را در جاده های عمومی آزمایش کنند یا نه، برطرف نمی کند.

شما چطور فکر می کنید؟ درباره رانندگی خودکار کامل خوشبین هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)