حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Z Flip 3 را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ

گوشی های تاشو جدید سامسونگ در بازار هستند و تست های مختلفی روی آن ها انجام می شود. امشب می خواهیم با هم تست مقاومت گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Z Flip 3 را تماشا کنیم. پیش از این تست مقاومت Galaxy Z Fold 3 و تست سقوط آن را هم در ترنجی به تماشا نشسته بودیم.

تست مقاومت Galaxy Z Flip 3

گلکسی زد فلیپ ۳ به مانند نسل قبلی خود و البته مدل بزرگتش یعنی سری Galaxy Z Fold یک دستگاه پیچیده به شمار می رود. پروسه ساخت این دستگاه بسیار پیشرفته و متفاوت است. به همین دلیل تست مقاومت آن هم سخت تر و متفاوت تر است.

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ ۳

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ ۳

سامسونگ نسل سوم گوشی های تاشو خود را ضد آب طراحی کرده است اما مقاومت رسمی در برابر خاک ندارند. آیا Galaxy Z Fold 3 در مقابل خاک مقاوم است؟!

خب بیاید ویدیو JRE را با هم تماشا کنیم:

 

همانطور که دیدید گلکسی زد فلیپ ۳ با عملکرد خوبی در زیر دستگاه Jerry بیرون آمد. به جز ذوب شدن پلاستیک محافظ نمایشگر داخلی در تست شعله و البته مقداری دفرمه شدن گوشی در تست خم شدن که خیلی هم زیاد نبود؛ مشکل خاص دیگری برای گزارش کردن وجود ندارد.

گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تاشو ارزان 5G هفت رنگ و ضد آب!

از نظر مشخصات طراحی شاهد کاهش ضخامت از ۷.۲ به ۶.۹ میلی متر هستیم و همانطور که حدس زدید این ضخامت حالت باز دستگاه است. در حالت بسته هم همانند گلکسی Z Fold 3 شاهد کاهش ضخامت در بخش لولا و افزایش ضخامت در بخش مقابل که ضخامت کمتری داشت هستیم. ضخامت گلکسی زد فلیپ ۳ ۵ جی در حالت بسته بین ۱۷.۱ تا ۱۵.۹ میلی متر است. وزن این دستگاه که همان باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری نسل قبلی خود را دارد، همان ۱۸۳ گرم باقی مانده است.

مقاومت در برابر آب گلکسی Z Flip 3 5G را می توان تحت گواهی IPX8 عنوان کرد. این یعنی مقاومت ویژه ای در برابر گردوغبار کسب نشده اما دربرابر آب مقاومت خیلی خوبی دارد.

سامسونگ عنوان می کند که قوی ترین فریم آلومینیومی خود را روی این گوشی قرار داده و به آن Armor Aluminum می گوید. همچنین شیشه گوریلا گلس ویکتوس در بخش های غیرمنعطف دستگاه به کار رفته است. همچنین دوربین های اصلی این دستگاه با شیشه مقاوم گوریلا گلس DX پوشانده شده اند.

نظر شما درباره مقاومت گلکسی زد فلیپ ۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

انصافا ساسمونگ مقاوت سری تاشوهاشو تو واقعیت عمل کرده👌🏼

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)