حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و طراحی تبلت Moto Tab G20 پیش از معرفی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، موتورولا

بازار تبلت ها بسیار پرتقاضا و رقابتی شده است. برخی شرکت ها مانند ریلمی با رونمایی از اولین تبلت خود، وارد بازار رقابت شده اند و برخی نیز مانند شیائومی پس از مدت ها به معرفی تبلت های جدید و جذابی پرداخته اند تا از رقابت عقب نمانند. موتورولا نیز در حال توسعه و ساخت تبلت جدید خود است. اکنون مشخصات Moto Tab G20، طراحی و اطلاعات کلیدی آن در فضای مجازی لو رفته است.

مشخصات Moto Tab G20 در توییتی فاش شد

موتورولا در حال آماده سازی برای عرضه اولین تبلت خود در هند است. گذشته از آن، این شرکت لوازم الکترونیکی آمریکایی به زودی از Edge 20 Pro در این کشور رونمایی خواهد کرد. البته این گوشی در حال حاضر در سایر بازارهای بین المللی موجود است. دیروز، یعنی ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) بود که موکول شارما در توییتی تاریخ رونمایی جدیدترین تبلت موتورولا را فاش کرد.

بر اساس این توییت، Moto Tab G20 در ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ماه) در هند به طور رسمی رونمایی می‌شود. این توییت با تصویر تبلت مذکور همراه بود. این تصویر نمایی از قسمت جلوی تبلت را به ما نشان می دهد. هفته گذشته، غول تجارت الکترونیکی هندی، یعنی Flipkart از تصویر یک تبلت موتورولا با نام Moto Tab 8 برای جشنواره فروش آتی خود استفاده کرده بود. به نظر می‌رسد که موتورولا تصمیم گرفته است به دلیل اطلاعات فاش شده، نام جدیدترین تبلت خود را به Moto Tab G20 تغییر دهد.

Moto Tab G20

اگر رندر به اشتراک گذاشته شده توسط Flipkart درست باشد. موتورولا Tab G20 با حاشیه های ضخیم و همراه با تنها یک دوربین در پشت عرضه خواهد شد. یوگش برار، در ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) با توییتی مشخصات کلیدی Moto Tab G20  را فاش کرد. طبق توییت وی تبلت جدید موتورولا می‌تواند با Galaxy Tab A7 Lite سامسونگ رقابت کند. پس با توجه به این موضوع باید انتظار محصولی اقتصادی را داشته باشیم.

گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که Moto Tab G20 دارای صفحه نمایش ۸ اینچی IPS با وضوح HD است. تراشه این دستگاه نیز ساخت شرکت مدیاتک و به طور دقیق تر MTK P22T خواهد بود. همچنین ۳ گیگابایت رم این تراشه را همراهی خواهند کرد. Moto Tab G20 احتمالا با حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی نیز همراه خواهد شد. سیستم عامل این تبلت نیز، یازدهمین نسخه از اندروید است.

در قسمت عکاسی، Moto Tab G20 احتمالاً دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی سلفی خواهد بود. که می‌تواند برای برقراری تماس های ویدئویی کاربردی باشد. این دستگاه از یک باتری پرظرفیت ۵۱۰۰ میلی میلی آمپری همراه با شارژ ۱۰ وات استفاده می‌کند. در بخش اتصال، Moto Tab G20 دارای جک ۳.۵ میلیمتری صدا، پورت USB-C، بلوتوث ۵.۰،  و Wi-Fi خواهد بود. گزارش های قبلی نشان می‌دهد که Tab G20 نسخه ای جدید از نسل سوم Lenovo Tab M8 است.

جزئیات بیشتر درباره قیمت و مشخصات دیگر این تبلت در دسترس نیست اما Evan Blass، فاش کننده معروف اطلاعات، مشخصات Moto E40 را به اشتراک گذاشته است. Moto E40 می‌تواند دارای سه دوربین پشتی از جمله دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی باشد. به غیر از این،  دستگاه مذکور احتمالاً دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Max Vision با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و وضوح HD+ خواهد بود.

با توجه به مشخصات لو رفته Moto Tab G20، نظر شما درباره آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی