حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت موتورولا Moto Tab G20 با قیمت ١۴٩ دلار و Helio P22T رسماً معرفی شد!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، موتورولا

موتورولا مدتی بود که از تبلت جدیدی رونمایی نکرده بود. هرچند این کمپانی، طی سال‌های گذشته چند مدل از تبلت‌های خود را معرفی کرده بود. اما امروز بالأخره تبلت جدید موتورولا معرفی شد. ما در ادامه این مطلب، به مشخصات فنی و قیمت تبلت موتورولا Moto Tab G20 نگاهی داریم.

مشخصات فنی و قیمت تبلت موتورولا Moto Tab G20

یک هفته پیش از مشخصات و طراحی لو رفته تبلت Moto Tab G20 موتورولا در ترنجی صحبت کرده بودیم.

 

مشخصات و طراحی تبلت Moto Tab G20 پیش از معرفی لو رفت

 

همان طور که احتمالاً می‌دانید، تاریخ رونمایی این تبلت برای هشتم مهر ماه برنامه ریزی شده بود. خب، باید بگوییم که امروز ٨ مهر ماه است. بنابراین، این شما و این هم از تبلت موتورولا Moto Tab G20! به گزارش EqualLeaks، موتورولا تبلت جدید خود را امروز در هند معرفی کرده است. موتورولا تبلت جدید خود را با برچسب قیمتی اقتصادی روانه بازار می‌کند. اما مشخصات Moto Tab G20 چیست؟

این تبلت، از نمایشگری با قطر ٨ اینچ استفاده می‌کند. پنل این نمایشگر، از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی است. تراشه به کار گرفته شده در تبلت جدید موتورولا، Helio P22T است که از لیتوگرافی ١٢ نانومتری بهره می‌برد. وزن و ضخامت تبلت اقتصادی موتورولا، به ترتیب برابر با ٣٠۵ گرم و ٨.١۵ میلی متر است.

این کمپانی در تبلت تازه وارد خود، از سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض بهره گیری کرده است. دوربین اصلی تکی Moto Tab G20، وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی آن نیز به سنسور تکی ٢ مگاپیکسلی است. اسپیکر استفاده شده در این تبلت، از نوع Mono است. جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این تبلت تعبیه شده است. نسخه بلوتوث Moto Tab G20، همان بلوتوث ۵.٠ است. ظرفیت باتری تبلت اقتصادی موتورولا، ۵,١٠٠ میلی آمپر ساعت است. البته شارژر آن نیز دارای توان ١٠ واتی است که چند ساعت طول می‌کشد تا باتری تبلت جدید موتورولا را به طور کامل شارژ کند.

موتورولا ٣ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 1866MHZ و ۳٢ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 را برای تبلت جدید خود در نظر گرفته است. یکی از ویژگی‌های جذاب تبلت موتورولا Moto Tab G20، مربوط به درگاه کارت حافظه جانبی آن است. جایی که شما می‌توانید از حداکثر ٢ ترابایت کارت حافظه جانبی بهره ببرید! دوربین این تبلت، از فلش LED برخوردار نیست. شایان ذکر است که جنس قاب پشتی و فریم Moto Tab G20، از پلاستیک است.

در نهایت، زمان آن است تا به سراغ قیمت تبلت تازه وارد موتورولا برویم. این تبلت که در تک نسخه ٣/٣٢ گیگابایتی وارد بازار هند شده است، برچسب قیمتی ١٠,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ١۴٩ دلار آمریکا) را داراست.

نظر شما در مورد برچسب قیمتی تبلت جدید موتورولا چیست؟ فکر می‌کنید که کدام ویژگی Moto Tab G20 جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️