حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ عجیب آپدیت هایپراواس روی شیائومی ۱۱ لایت NE 5G

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شیائومی

حدود ۲ سال و نیم پیش بود که شیائومی ۱۱ لایت NE 5G رسما معرفی شد. این گوشی میان‌رده زیبا و ظریف شیائومی به زودی آپدیت HyperOS را دریافت کرده است. پس از این به‌روزرسانی اما کاربران متوجه باگ عجیب آپدیت هایپراواس روی شیائومی ۱۱ لایت NE 5G شده‌اند. این آپدیت باعث عدم عملکرد نرم‌افزارهای مایکروسافت روی دستگاه شده است.

باگ عجیب آپدیت هایپراواس

شیائومی ماه گذشته عرضه به‌روزرسانی HyperOS را برای گوشی هوشمند شیائومی 11 لایت NE 5G آغاز کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی به طور ناخواسته باعث ایجاد مشکلات سازگاری گسترده با برنامه‌های ضروری مایکروسافت شده است.

کاربران Xiaomi 11 Lite NE 5G در انجمن‌های عمومی گزارش می‌دهند که با مشکلات مکرر در طیف وسیعی از برنامه‌های مایکروسافت از جمله MS Teams، Outlook، Edge و Copilot مواجه می‌شوند.

این مشکل ابتدا از طریق فروم Reddit MIUI عنوان شد، جایی که کاربری گزارش داد برنامه‌های مایکروسافت روی گوشی او و بلافاصله پس از نصب به‌روزرسانی HyperOS از کار افتاده‌اند.

بسیاری از کاربران دیگر با شکایات مشابه در بخش نظرات حاضر شدند و این نشان داد که آن‌ها با همین مشکل روبرو هستند. کاربر Reddit همچنین گفت که سعی کرده برنامه‌های مایکروسافت را پاک و دوباره نصب کند، اما به نظر نمی‌رسد کمکی کند.

با بررسی بیشتر این موضوع، دیدیم که همین مشکل در فروم مایکروسافت نیز عنوان شده است..

در حالی که شیائومی هنوز این مشکل را تایید نکرده است، کاربر Reddit در نظرات ذکر کرد که به نظر می رسد حذف برنامه Intune Company Portal به طور موقت مشکل برنامه های مایکروسافت را برطرف کرده است.

با این حال، این راه حل با یک اشکال قابل توجه همراه است. دسترسی به همه برنامه‌ها و ایمیل‌های مربوط به کار را محدود می‌کند و اساسا پروفایل کاری را جدا می‌کند.

بد نیست بدانید که Intune Company Portal یک برنامه مایکروسافت است که اغلب توسط سازمان‌ها برای مدیریت دستگاه‌ها و اجرای سیاست‌های امنیتی استفاده می‌شود.

در حال حاضر، اگر صاحب شیائومی 11 لایت NE 5G هستید، بهتر است فعلاً از نصب آپدیت HyperOS خودداری کنید.

نظر شما درباره این باگ عجیب آپدیت هایپراواس چیست؟

همچنین بخوانید:

ویدئو بررسی آپدیت HyperOS : با ۱۴ قابلیت جدید آپدیت اندروید ۱۴ شیائومی آشنا شوید

ویدئو بررسی آپدیت HyperOS : با ۱۴ قابلیت جدید آپدیت اندروید ۱۴ شیائومی آشنا شوید

ویدئو مقایسه آپدیت HyperOS شیائومی با MIUI 14 : اندروید ۱۴ در مقابل نسل قبل

ویدئو مقایسه آپدیت HyperOS شیائومی با MIUI 14 : اندروید ۱۴ در مقابل نسل قبل

ویدئو پسرفت‌های هایپراواس شیائومی نسبت به MIUI 14

ویدئو پسرفت‌های هایپراواس شیائومی نسبت به MIUI 14

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)